Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,wybaczcie jak już było ale nie znalazłem , sprawa dotyczy wymiany tarczobębnów ,do rzeczy ,wymieniłem komplet na tył tarcze ROTINGER klocki TRW,szczęki ATE , Na początku wszystko było ok ale gdy hamulce się lekko rozgrzały zaczeło coś stukać przy normalnym hamowaniu (nie ręcznym)stuki proporcjonalne przy szybszej jezdzie czestsze ,przy wolnej rzadsze . Rozebrałem jeszcze raz ,wypadł bolec do tarcz kotwicznych założyłem blaszki (z poloneza,nie polecam za dużo przerabiania) . Złożyłem wszystko ,wyjazd i znów to samo ,powoli kończą mi sie pomysły i nerwy . Takie pytanie ,czy tarcze Rotinger zwykłe , nie nacinane anie nie nawiercane , mają taki jak by frez malutki ale symetryczny na rancie ? Ze zdjęć poglądowych nie widzę żeby takie freziki były .

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.