Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, planuje w niedalekiej przyszłości odświeżyć całkowicie układ hamulcowy w 523i PRZEDLIFT i pojawiają się dwa pytania:

1. Wymiana tarcz i klocków. Słyszałem ze polecane są z zimmermana, ate ale nie wiem na które się zdecydować. Co najlepiej włożyć na przód i na tył?

2. Regeneracja zacisków. Polecacie zestaw do regeneracji z autofren? Czy lepiej zabrać oryginał ate i się nie przejmować? Słyszałem ze są dobrej jakości i są w przystępnej cenie. Zaciski planuje piaskować wiec o to się nie martwię.

3. Zwrócić uwagę na coś konkretnie przy wymianie? Będę również wymieniać przewody hamulcowe ale to planuje już oddać do jakiegoś zakładu. Mam już kupione przewody miedziowe ale nie czuje się pewnie w tej robocie. 
 

Z góry dziękuje za odpowiedz 😎

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Ate przód i tył.

2. Autofren.

3. Poprawne odpowietrzenie układu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ja u siebie mam Zimmermana w przodze tarcze i klocki i z tyłu  tarczobebny i klocki jest ok

Ja zaciski kupiłem a allegro oryginały regenerowane a gościowi odsyła się swoje stare jak chce się taniej. Jeżdżę na nich juz 3 rok i jest ok.

Zwróć uwagę na przewody hamulcowe i paliwowe głównie wzdłuż podlogi  pod osłonami bo te lubią gnić. Jak juz robić to razem. Zabezpiecz się również w gjmowe przewody paliwowe i opaski zaciskowe bo przewody paliwowe metalowe są lokalnie nimi łączone. A z czasem te butwieją i tozpadaja się podczas wymiany. Elastyczne przewody hamulcowe są również przy pompie ABSi czasem można je wymienić bo wszyscy o nich zapominają, wymieniają tylko te od zacisków.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tarcze klocki jak jest budżet to ATE

Jeżeli chodzi o regenerację zacisków to oryginalne gumki ate są lepsze niż zamienniki z autofren. Zmieniałem 2x u siebie raz założyłem autofren potem ATE, gumki z autofren robią się miękkie z czasem i wszystko lata i stuka, prowadnice rdzewieją na potęgę. Nawet ori stare lepiej zostawić niż zmieniać, przynajmniej jak dla mnie

 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.