Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No tak, jesli nie potrafie nic sensownego odpowiedziec to napisze cos glupiego typu kosiarka, typowe zachowanie malolata na forum. Pyskowki, ilu juz takich bylo, pozniej zmieniaja profil aby uzyskac jakas pomoc. 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, chłop leci na czarną listę, nie dostanie już żadnej odpowiedzi na swoje problemy 👍💪

 

Pomijam fakt, że podnieca się swoim 400nm a ja mając 340 mam mało, no z tą różnicą, że to logiczne, że niut idzie wyżej jeśli jest turbo, a w wolnossącym nie zrobisz z tym więcej, no ale przykro się to czyta 🙂 najprawdopodobniej prędzej czy później trafisz do mnie osobiście z problemami z autem, a wtedy mina już zrzednie 🙂 było już paru takich na forum co przyjechali z podkulonymi ogonami 😅🙃

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zapytałem normalnie ile mocy, odpisaleś "w kurwę' jakbyś miał zaraz z 700 koni podać... 🤡 

 

EOT

  • Dziękuję 1
  • Przykro mi 1

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
4 godziny temu, lukaszewski napisał(a):

Zapytałem normalnie ile mocy, odpisaleś "w kurwę' jakbyś miał zaraz z 700 koni podać... 🤡 

 

EOT

to jest pojęcie względne :)) Dla mnie to ogrom a maszyna chodzi jak samolot w moim mniemaniu :)

Opublikowano

DO KKX5- piszesz ,ze masz n53 325i o mocy 250 koni...co tam jest dłubane ,że pali o połowę mniej niż 14 litrów?

Mam taki sam , też AT tylko seria czyli 218 km ale w mieście poniżej 12 nie schodzi...i też jeździłem E 326 328 w cabrio, tam średnio 11,5 w mieście było.Jak turbiny nie dokładałeś to raczej przy 250 koniach więcej pali niż te 13 ( mam na myśli cały czas miasto , wiadomo-przebiegi niewielkie, korki itp)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

N53 pali w trybie uwarstwionym 6-7l w trasie, takie są realia..

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Porównywanie modów z fabrycznymi mapami jest nie na miejscu, wtrysku bezpośredniego z pośrednim tak samo.

Zmniejszyć spalanie, to pewnie nie problem utrzymując sinik w ubogiej mieszance, ale czy dany silnik to wytrzyma termicznie itd...

Jeśli mam wyrazić swoje subiektywne zdanie to jeśli X jest spięty, to mało, mój 330xd pali 9 zawsze - myślę że litr - 1.5 bez X mniej by było(w dieselu oczywiście).

Ilość mocy też zwiększa spalanie - zamulone 535d mojego siostrzeńca paliło nieraz 6 a po dpf-off 9, no i teraz koła nie mieszczą się w nadkolach - przypadek, nie sądzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.