Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Samochód przyjechał do mnie z zatartym silnikiem na 2 i 3 korbie - stał dęba.

Oddałem silnik do szlifierza, ogarnął i poskładał dół silnika, ogarnął również głowicę. Ja go poskładałem do kupy - rozrząd itd. Niestety silnik odpala i od razu gaśnie. Zalewa świece. Zero błędów. Nowe świece, nowe cewki, wtryski sprawdzone. Rozrząd założony ten sam ponieważ chwile przed zatarciem silnika był zmieniany wraz z Vanosem od strony ssącej. Vanos od strony wydechowej stary. Odkręciłem przepustnice i z Plaka wkreca się na obroty. Pompa paliwa, przepustnica podmieniona z drugiego samochodu. Brak już pomysłu. Parametry pokazują jak by rozrzad był trochę rozjechany ale sprawdzałem jeszcze raz i jest tak jak powinno być.

372604666_1535491587220326_2425480884703790643_n.jpg

373469806_1315488445742593_6339154751999170565_n(1).jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zatarty silnik bo pewnie zalały go wtryski i taka prawda.. 

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.