Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, samochód powypadkowy, mocno wygięty był jeden z drążków kierowniczych. Układ pracuje prawidłowo przy wolnym skręcaniu kierownicą, natomiast gdy mocniej/szybciej ruszę kierownicą wydobywa się ogromny zgrzyt, jakby z silnika maglownicy? lecz nie jestem w 100% pewny. Błędy jakie pokazuje ISTA związane z maglownicą oraz układem kierowania to to: 480A02, CDA451, CDA452, D35A53, D35A62, D51A53. Co powinienem zrobić, wyciągać maglownicę? Oddawać do regeneracji czy zakładać nową? Czy może kwestia kodowania lub kalibracji? Dodam, że wiązka od maglownicy była przerwana i została ona naprawiona bez wymiany całości. Z góry dzięki za pomoc. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jezeli uderzenie poszlo poprzecznie, czyli drazek wbil sie w magiel, to jest uszkodzona mechanicznie i pewnie do wymiany.

Opublikowano
20 minut temu, mmw napisał(a):

Jezeli uderzenie poszlo poprzecznie, czyli drazek wbil sie w magiel, to jest uszkodzona mechanicznie i pewnie do wymiany.

Czy po wymianie trzeba kodować magiel?

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czasami trzeba programowac, bo kodowanie nie jest mozliwe. Z maglami zawsze byl najwiekszy problem aby dobrac. Czesto po prostu przerzuca sie elektronike (chyba z calym silnikiem elektrycznym to jest o ile pamietam) ze starej i wtedy nic nie trzeba robic.

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.