Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zastanawiam się nad zakupem większego samochodu niż obecne Bmw G20. Rozważam najbardziej x3 albo g21. Nie ukrywam, że wersja silnikowa jedyna jaka mnie interesuje to m40i. 
W tym miejscu wracam do pytania z tematu. Czy waszym zdaniem zakup serii G01 w 2024 (bo zapewne wtedy byłby odbiór) jest jeszcze dobrym pomysłem ? Auto konstrukcyjnie ma juz 7 lat, a to kawał czasu w motoryzacji. W przyszłym roku ma wyjść nowy model X3, tylko czy będzie miał dalej silnik 40i? Z tego co wiem nowa wersja serii 5 na europę ma być wykastrowana z 3 litrowego silnika benzynowego. 
Rozważam jeszcze m340i g21, ale rabat na oba modele jest na identycznym poziomie, a x3 ma teraz bardzo promocyjne finansowanie i w porównaniu do serii 3 wychodzi ok 8% taniej.
Ciekawy jestem waszej opinii bo z jednej strony x3 m40i za 3-4 lata może być łakomym kąskiem jak w tym momencie seria 1 f20 140i, ale z drugiej strony samochód za rok, po wyjściu nowego modelu może być już stary i "trącić myszką".
Pozdrawiam 🙂

Opublikowano

Po części sam sobie odpowiedziałeś. Konstrukcja stara, ale w nowej na bank nie będzie R6. Więc albo chcesz jeździć "funkiel nówką" albo R6 🙂

Opublikowano (edytowane)

Mimo wszystko R6, za chwilę już nie kupisz takiego silnika niestety 😢 Po drugie, naprawdę G01 LCI zarówno z zewnątrz wygląda bardzo dobrze a wnętrze również - G20 LCI z tabletem OS 8 nie ma startu do całkiem "klasycznego" design'u OS7 i kokpitu w G01 LCI. 

     Poza tym, wciąż zanim wyjdzie nowy model to będziesz czekać 2 lata realnie od dzisiaj. To są naprawdę ostatnie chwile na kupno takiego silnika w EU.

Edytowane przez neokrk
Opublikowano

Ja zamówiłem m40i x3 i taka chce3. Tablet mi nie podszedł, a miałem go w zastępczym przez miesiąc. Z utęsknieniem wróciłem do kokpitu g20 pre lci. Poza tym nówka będzie też droższa. A takie m40i to jest fun. Szkoda Tylko, że zamówiłem w czerwcu 2023 i do dzisiaj nie ma go w planie produkcji. Jakąś lipę odstawiają.

Opublikowano
11 godzin temu, Crysis napisał(a):

Ja zamówiłem m40i x3 i taka chce3. Tablet mi nie podszedł, a miałem go w zastępczym przez miesiąc. Z utęsknieniem wróciłem do kokpitu g20 pre lci. Poza tym nówka będzie też droższa. A takie m40i to jest fun. Szkoda Tylko, że zamówiłem w czerwcu 2023 i do dzisiaj nie ma go w planie produkcji. Jakąś lipę odstawiają.

Po tym jak oczekiwałem na swoją jedynkę 1,5 roku, strasznie mnie bawią takie utyskiwania 😉 dwa miesiące to serio niewiele. Auta z tymi silnikami produkują się dużo rzadziej niż 20d czy 20i i musisz mieć tego świadomość. Wymaganie od dealera żeby Ci podstawił auto w 4 miesiące jest bezpodstawne 🙂 

Opublikowano
12 godzin temu, Mati_WZL napisał(a):

Po tym jak oczekiwałem na swoją jedynkę 1,5 roku, strasznie mnie bawią takie utyskiwania 😉 dwa miesiące to serio niewiele. Auta z tymi silnikami produkują się dużo rzadziej niż 20d czy 20i i musisz mieć tego świadomość. Wymaganie od dealera żeby Ci podstawił auto w 4 miesiące jest bezpodstawne 🙂 

Nie oczekuję auta w 3 miesiące (zamówionyz początkiem czerwca). Na g20 przed covidem czekałem pół roku. Po prostu zdziwiło mnie to, że nie ma alokacji po 3 miesiącach. Szok, że tyle czekałeś. Poza tym na USA sporo idzie m40i więc to nie jest tak, że wolumen jest mały. Jeszcze mogę poczekać, mam czym jeździć. Po prostu nie mogę się doczekać 🙂

Opublikowano

Mam serię G20 w sedanie. No X3 jest jednak większy z tyłu. Za sobą w X3 siadam bez trudu, a w G20 no muszę się bardziej pogimnastykować. No i bagażnik to już dla mnie inna liga:) plus w X3 domówiłem hak. A no i SUV żonie się podoba, a na kombi g20 patrzeć nie chce, choć mnie się bardzo podoba:) Wybór był dlatego łatwiejszy.

Opublikowano
W dniu 25.08.2023 o 22:35, Karol211 napisał(a):

Zastanawiam się nad zakupem większego samochodu niż obecne Bmw G20. Rozważam najbardziej x3 albo g21. Nie ukrywam, że wersja silnikowa jedyna jaka mnie interesuje to m40i. 
W tym miejscu wracam do pytania z tematu. Czy waszym zdaniem zakup serii G01 w 2024 (bo zapewne wtedy byłby odbiór) jest jeszcze dobrym pomysłem ? Auto konstrukcyjnie ma juz 7 lat, a to kawał czasu w motoryzacji. W przyszłym roku ma wyjść nowy model X3, tylko czy będzie miał dalej silnik 40i? Z tego co wiem nowa wersja serii 5 na europę ma być wykastrowana z 3 litrowego silnika benzynowego. 
Rozważam jeszcze m340i g21, ale rabat na oba modele jest na identycznym poziomie, a x3 ma teraz bardzo promocyjne finansowanie i w porównaniu do serii 3 wychodzi ok 8% taniej.
Ciekawy jestem waszej opinii bo z jednej strony x3 m40i za 3-4 lata może być łakomym kąskiem jak w tym momencie seria 1 f20 140i, ale z drugiej strony samochód za rok, po wyjściu nowego modelu może być już stary i "trącić myszką".
Pozdrawiam 🙂

Można wiedzieć jaki rabat jest ja X3 i jakie to korzystne finansowanie ? 

Opublikowano

10-12% w zależności od salonu i finansowanie przy 45% wpłacie i 48 ratach na poziomie 103,9-104,5% w zależności od salonu. Na g21 rabat podobny, ale leasing o takich parametrach w okolicy 112-113% i finalnie sumując koszt zakupu samochodu i koszt finansowania x3 wychodzi taniej o Ok 20 tys zł przy podobnym wyposażeniu 🙂

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zastanawia mnie dlaczego np. wpłacając 25%, rat 24, 20% wykupu jest leasing 0%, a jak chce ktoś wpłacić 45% czy 50% i zachować też 20% wykup już ofertę BMW FS zmienia. Ktoś się orientuje jaką politykę mają?

Opublikowano (edytowane)

Gdyby ktoś był zainteresowany kupnem używanego auta w przyszłym roku, to pod koniec czerwca będę sprzedawał swoją m40d (XI.2020 rok, wykupiona 5 letnia gwarancja limit do 200 tys). Wyposażenie full.  Kontakt na priv

Edytowane przez filipo12
Opublikowano

Będzie M50 zamiast 40i

co do tabletu tez mnie to odrzuca ale jest to z drugiej strony bardzo czytelne i funkcjonalne, trzeba sie bedzie przyzwyczaic 😉

 

 

Potential G45 X3 lineup:

G45 X3

  • In production 08/24-10/33
  • This is the traditional X3 with gas, diesel, and hybrid versions. The full EV role is going to the Neue Klasse. There will still be X3M (G97).
  • Potential model names: X3 20, X3 20 xDrive, X3 20d xDrive, X3 30 xDrive, X3 30e xDrive, X3 40d xDrive, X3 M50 xDrive.
  • Intro models: Worldwide 30ex, M50x, and two of the non-M gas or diesel (tbd); US 30x and M50x.
  • No new engines, making a step up in luxury (standard comfort access, optional Iconic Glow exterior like on the next 5 series, fancier interior materials, driver aids matching the current X5 - also means no L3 autonomy, the best audio is still HK, ID8 dash).
  • M50x specifics: standard M Sport suspension (adaptive optional), standard Iconic Glow, 20" wheels, and the usual M interior and exterior parts.
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.