Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

czy ktoś jest w stanie potwierdzić, że różnica pomiędzy kołami do LCI (konkretnie nr 36115A81989) a tymi do pre-LCI (nr 36112462595) tkwi tylko w czujnikach? tzn. innymi słowy nie ma problemu abym kupił używki z pre-LCI i przełożył tylko czujniki ze swoich aktualnych (od kół LCI) i powinno wszystko pasować? dzwoniłem do dealera i potwierdzili mi, że niby tak ale tak szczerze nie brzmieli zbytnio przekonująco (sami mam wrażenie pewni nie byli). Próbowałem znaleźć inf czy są jakieś różnice np. w ET czy rozstawie śrub ale nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowych informacji. Drugie pytanie czy ktoś jest w stanie podzielić się swoimi odczuciami jak chodzi o posiadanie jednego kompletu felg i przekładania samych opon (przy rozmiarze 20 cali)? We wszystkich wcześniejszych autach miałem zawsze jeden komplet felg i przekładanie opon mi jakoś szczególnie nie przeszkadzało (a i ze składowaniem mam mniejszy problem) przy czym nie wiem na ile to się robi problem jak są czujniki ciśnienia no i czy przy tym rozmiarze jest to jeszcze w miarę bezpieczne?

Opublikowano (edytowane)

Masz samochód za pół miliona i będziesz opony z czujnikami przekładał? Może jeszcze sam wymień w garażu 😉

Edytowane przez _holek
Opublikowano
Godzinę temu, _holek napisał(a):

Masz samochód za pół miliona i będziesz opony z czujnikami przekładał? Może jeszcze sam wymień w garażu 😉

tak wiem, że może wydawać się to absurdalne ale oprócz czasu zaoszczędzonego przy wymianie (oczywiście, że nie wymieniam sam), to nie widzę zbytnio innych plusów u siebie, a z minusów mam tak jak wspomniałem problem ze składowaniem (w zakładzie, w którym wymieniam i w innych pobliskich nie przyjmują już kół na przechowanie, tylko same opony) a dodatkowo obecne felgi (te z konfiguratora) mi się średnio podobają i od początku zamawiałem auto z takim zamiarem, że je sprzedam i zmienię na czarne. A posiadać dwa komplety takich samych felg (inne mi się nie podobają), to też mam wrażenie trochę idiotyczne. Stąd właśnie takie pytanie, choć nie ukrywam, że jeszcze się zastanawiam nad pomalowaniem obecnych na czarne i dokupieniem drugich też czarnych (przynajmniej wzory będą inne).

Opublikowano
9 minut temu, DDamian napisał(a):

A może opony całoroczne?

priorytetem u mnie zawsze było bezpieczeństwo, więc nie ma opcji (w zasadzie to mnie głównie przekonuje do opcji dwóch kompletów kół).

  • Lubię to 1
Opublikowano

Podobno LCI i przedlift różnią się osadzeniem i koła są niestety różne. Nie weryfikowałem, ale kodowo faktycznie jest co innego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przy okazji LCI przebudowano zawieszenie. Raczej zmieniono tylko nr części na felgi.

To taki chwyt by zarabiać. Zobaczcie sobie ile kosztują np. filtry klimatyzacji wg nowego numeru części (tego z "literkami") a starego... A jest to to samo rozmiarowo i jakościowo tylko dostawca części się zmienił.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Niby tak ale te czujniki działają. Tylko ręcznie w system wpisujesz wielkość koła parametry i zapisujesz w ustawieniach auta. Nowe czujniki mają to zakodowane i z autoamtu samochód dosteje info o parametrach koła i ot  to taka różnica. 

Edytowane przez MarioW
Opublikowano

Jeszcze nie miałem okazji zużyć opon więc pytanie do jeżdżących dłużej: czy opony zużywają się równomiernie, czy może przód albo tył szybciej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.