Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pytanie, jak otworzyć zablokowane drzwi pasażera?

Cypel w drzwiach nie reaguje na zamykanie/otwieranie z pilota/przycisku na desce. Rozebrałem drzwi w nadziei, że uda się naprawić jakoś zamek, ale wygląda, że jest nie naprawialny. O ile wcześniej wciśnięcie cypla powodowało zamknięcie drzwi i nie dało się ich otworzyć z zewnątrz teraz nie ważne czy ten cypel jest wciśnięty czy nie, nie da się otworzyć drzwi. A wygląda, że to wymiany zamka potrzeba otworzyć drzwi... Wszelkie sugestie mile widziane...

Myślałem, że może coś źle poskładałem, ale jak ciągam za klamkę od środka to cypel wychodzi...

To jest wersja zamka występująca z alarmem (jak się zamknie z pilota to nie da się otworzyć ze środka).

Błędów w ISTA brak. Problem z bezpiecznikiem raczej odrzucam, bo pozostałe drzwi działają normalnie i przy próbach zamykania/otwierania z pilota słychać jak by się coś przestawiało w zamku...

Edytowane przez adam111
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Rozumiem, ze po tym jak grzebales w drzwiach i poskladales wszystko do kupy, to po pociagnieciu za klamke wewnetrzna cypel wychodzi, a drzwi sa nadal zamkniete, nawet jak ciagniesz kilka razy?

Edytowane przez mmw
Opublikowano

Tak dokładnie tak było. Problem ostatecznie udało się dość prosto rozwiązać. Mocno przycisnąłem z zewnątrz drzwi w stronę auta i ciągałem obiema klamkami naraz. Po chwili drzwi się grzecznie otworzyły.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No wlasnie Ci to samo chcialem napisac, abys w tym samym momencie te drzwi pchal/ciagnal. Mam takie drzwi akurat w garazu i dokladnie popatrzylem jak to dziala. Tam jest to zrobione czysto mechanicznie, w sensie ciegna i odskoczenia blokady, ktora trzyma uchwyt w karoserii, wiec niesprawnosc jakiegokolwiek elementu elektrycznego w zamku nie moze miec wplywu na mozliwosc otwarcia go.

Opublikowano

Jeszcze znalazłem coś takiego, ale nie próbowałem. Może się kiedyś komuś przyda:

Open blocked door
Repair instructions for opening a blocked door lock
If an unlocked door cannot be opened from the inside or the outside, then it is possible to open the door via the window cavity.
Procedure:

    Remove window cavity cover strip
    Bend a wire into a hook (e.g. welding wire)
    Insert the wire at the window cavity, see arrow
    Ensure no damage to the paint on the door
    Hang the hook at the operating lever
    Pull the blocked operating lever upwards
    Open door

Note:

Similar to graphic.

Frs7Za1b

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.