Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw f11 z 2015r. Ostatnio zauważyłem że we wnękach na słupkach mam delikatne syfki wtrącenia w lakierze i po lewej i po prawej stronie samochodu. Miernik lakieru pokazuje że powłoka lakiernicza ma ok 50 mikronów czyli niby fabryczna. Jest mozliwe żeby auto z fabryki wyjechało z takimi delikatnymi wtrąceniami czy raczej coś miałem naprawiane?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pokaż zdjęcia o czym mowa.

Nikt tam raczej się nie wpatruje więc nie każdy musi wszystko dostrzec, ale człowiek zrobi wszystko co trzeba - jak ma być 50um - to tak zrobi

Opublikowano

Ok porobię zdjęcia, auto jest sprowadzone w Niemiec w Polsce na pewno nikt nie grzebał przy tym, nie wiem czy w Niemczech ktoś się bawi w takie rzeczy. Sprawdzałem historie w aso i we wszystkich carverticalach, itp. I wszedzie wyszło że auto bezszkodowe

Opublikowano

Dodam że wszystkie szyby oryginalne z jednego roku jest tam panoramiczny dach i też oryginalna szyba z rocznika samochodu, wszystkie poszycia, drzwi błotniki, maska klapa nie maja żadnych "syfów" i lakier wygląda jak oryginalny oraz ma grubośc jak oryginał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W Niemczech też naprawia się auta. Małe uszkodzenia naprawia samo ASO i warsztaty niezależne. Po czym auto zostaje w kraju. Samochody z większymi uszkodzeniami skupują handlarze, głównie Turcy, którzy naprawiają te najbardziej wypasione dla członków swoich rodzin i znajomych. Ci potem nimi jeżdżą, chyba że okaże się, że naprawa nie wyszła albo są problemy np. z silnikiem. Wtedy auto wraca do handlarza, on sprzedaje je na eksport.

Opublikowano

Pojechałem dziś do salonu BMW Gazda Katowice bo nie dawało mi to spokoju, oglądałem najnowszą 5-tkę w kolorze białym i też na słupkach wnękach drzwi miała kilka takich "wtrąceń, syfków, w lakierze". Miałem też ze soba czujnik lakieru, mierzyłem kilka samochodów a więc tak dla potomnych: grubość lakieru na drzwiach wahała się w okolicach 140-160 mikronów, maska ok 130mikronów, dach 140 mikronów, klapa tylna 140mikronów, błotniki tył ok 130 mikronów. Natomiast wnęki słupki od 58 do niecałych 100 mikronów. Mierzyłem chyba z 5 aut , bmw 5-tki, 3-ki x3, m pakiety i wszystkie miały podobna grubość jw.

Mam jeszcze prośbę do właścicieli f11/10 żeby zobaczyli czy też mają we wnękach słupkach takie delikatne wtrącenia/zapowietrzenia lakieru.

Opublikowano

prześlij zdjęcie o co Ci chodzi

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
17 godzin temu, amt-parts napisał(a):

Pojechałem dziś do salonu BMW Gazda Katowice bo nie dawało mi to spokoju, oglądałem najnowszą 5-tkę w kolorze białym i też na słupkach wnękach drzwi miała kilka takich "wtrąceń, syfków, w lakierze". Miałem też ze soba czujnik lakieru, mierzyłem kilka samochodów a więc tak dla potomnych: grubość lakieru na drzwiach wahała się w okolicach 140-160 mikronów, maska ok 130mikronów, dach 140 mikronów, klapa tylna 140mikronów, błotniki tył ok 130 mikronów. Natomiast wnęki słupki od 58 do niecałych 100 mikronów. Mierzyłem chyba z 5 aut , bmw 5-tki, 3-ki x3, m pakiety i wszystkie miały podobna grubość jw.

Mam jeszcze prośbę do właścicieli f11/10 żeby zobaczyli czy też mają we wnękach słupkach takie delikatne wtrącenia/zapowietrzenia lakieru.

Czekaj, czekaj. Czy ja dobrze rozumiem? Latałeś po salonie z czujnikiem grubości lakieru? 

Opublikowano
16 minut temu, Kolorusek napisał(a):

Czekaj, czekaj. Czy ja dobrze rozumiem? Latałeś po salonie z czujnikiem grubości lakieru? 

Co w tym dziwnego? Ludzie profesjonalnych detailerów zabierają na oględziny przed odbiorem, żeby zobaczyć czy nie ma jakichś kwiatków, które salon zatuszował. Przy transporcie wszystko się może zdarzyć.

Opublikowano
1 godzinę temu, Kolorusek napisał(a):

Czekaj, czekaj. Czy ja dobrze rozumiem? Latałeś po salonie z czujnikiem grubości lakieru? 

Tak ale robiłem to dyskretnie tak żeby nikt nie widział

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No u mnie nie ma takich rzeczy w żadnych z 5 aut. Sprawdzałem dokładnie.

A grubość lakieru zalezy też od koloru trochę (palety/rodzaju)

Opublikowano
17 godzin temu, luk_byd napisał(a):

No u mnie nie ma takich rzeczy w żadnych z 5 aut. Sprawdzałem dokładnie.

A grubość lakieru zalezy też od koloru trochę (palety/rodzaju)

Ma Pan też f10/11??

Opublikowano

Ja mam F11 LCI, w kolorze z palety individual frozen , sprawdziłem juz kiedyś całe auto " pod lupą " i teraz też dokładnie sie upewnilem i nie ma żadnych wad "wrodzonych" 

A naklejki we wnękach masz z hologramami bmw? 

 

 

20230806_141749.jpg

20230806_141718.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, amt-parts napisał(a):

Ma Pan też f10/11??

Już nie, ale F07 z 2014 roku m.in

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 godzin temu, Użytkownik525xd napisał(a):

A naklejki we wnękach masz z hologramami bmw? 

 

Jak kupisz taką naklejkę w BMW to też będzie tak wyglądać 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano

Tak naklejki mam z hologramami, dodam że te zgrubienia (syfki) są w kolorze lakieru(bazy), wygląda to tak jakby na blache rozsypał ktoś kilka ziarenek piasku i poźniej to pomalował

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.