Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

auto kupione w z uszkodzonym silnikiem, zrobiona głowica, silnik złożony, po odpaleniu leje się olej przez turbo do dolotu w bardzo dużych ilościach. Turbina jest po regeneracji, dodatkowo przełożone turbo z innego auta i dzieje się to samo. po przejechaniu 2km oleju w intercoolerze jest tak dużo, że zaczyna się samozapłon. 

Opublikowano

To wypadło by zmierzyć ciśnienie oleju. Miałem kiedyś przypadek uszkodzonego zaworu bezpieczeństwa w vw, tyle że tam nie było ciśnienia oleju. No i tam zawór był w pompie, pompy oleju z bmw nie miałem nigdy w ręce więc nie wiem gdzie jest takowy zawór. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
20 godzin temu, pluskwa9 napisał(a):

odma nowa, widac ze przez turbo. Moze jakies za duze cisnienie oleju? jest tam jakis zawor w pompie oleju czy w obudowie filtra?

Odma z mojeo dośiadczenia tylko OE, zamienniki puszczają z mojego doświadczenia. Kiedyś temat wrzuciłem, ktoś pisał, że zamienniki mają za sztywną sprężynę.
Chyba, że problem leży w innym miejscu - pierścieniach na tłoku na przykład.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam odmę febi i nie mam oleju w dolocie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.