Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od początku jak posiadam auto mam problem (jak to mechanicy mówią) zbyt długim kręceniem

Akumulator już wymieniałem dosyć dawno na bosha w mojej opinii jest poprawa, ale według mechanika jest dalej źle i on powiedział, że to pewnie rozrusznik, miał mi go wymienić podczas wymiany sprzęgła, lecz nie zrobił bo mówił, że dojścia nie było i by się czasowo na termin nie uwinął. Mówię trudno

Lecz teraz od paru dni wręcz co każde odpalenie auta pokazuję mi się czerwona kontrolka akumulatora i świeci się tak około minutę, wtedy gaśnie i w danym cyklu jazdy już się nie zapala.

Cóż to może być - alternator był sprawdzany komputerem i facet mówił, że jest w porządku, akumulator ładowanie też ma. Wszystkie masy były też sprawdzane i są okej 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moim zdaniem alternator jest zepsuty. Dobry elektromechanik powinien go przejrzeć. Jakim komputerem był sprawdzany?

Opublikowano
35 minut temu, Borsuczek napisał(a):

Moim zdaniem alternator jest zepsuty. Dobry elektromechanik powinien go przejrzeć. Jakim komputerem był sprawdzany?

Czyli trzeba jak najszybciej wymienić albo zregenerować alternator bo auto w końcu ustanie i nie ruszy ?

Opublikowano

Postanowiłem jeszcze raz zbadać problem, lecz gdzieś indziej i wyszło tak, że gdy odpalam auto to pierwsze 10 sekund nie ma kompletnie ładowania. Po upływie (za każdym razem, testów było 5) 10 sekund ładowanie pokazuje 14, i tyle zostaje. W trakcie jazdy jest 14

Powiedział mi, że możliwe iż rozrusznik bierze zbyt dużo prądu dlatego tak jest

Co uważacie? Ma to sens?

Opublikowano
3 godziny temu, raz3rek napisał(a):

Tak, dodatkowo elektronika nie lubi skoków napięcia i uszkodzony akumulator może być najmniejszym problemem.

Uszkodziły mi się tak o dwie sondy, i w obu grzałki poszły będę musiał je wymienić, lecz swoje parametry trzymają, a tylko grzałka poszła, oraz cały czas mi się pokazuje też przy odpalaniu kontrolka, że jakaś żarówka nie działa, a działają wszystkie.

Opublikowano
18 godzin temu, Dawid0306 napisał(a):

 

Powiedział mi, że możliwe iż rozrusznik bierze zbyt dużo prądu dlatego tak jest

Co uważacie? Ma to sens?

Nie, to nie ma sensu, nie spotkałem jeszcze auta żeby trzeba było czekać aż pojawi się ładowanie po 10 sekundach. Jak wszystko jest w porzadku z alternatorem to ładuje natychmiast po odpaleniu.

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.