Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pochwalcie się przebiegami jakie udało się już zrobic nową x1 jak i wrażeniami z jazdy przy okazji można zaznaczyć jaka wersje silnikową macie pozdrawiam wszystkich posiadaczy x1 u11

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czesc,

Jest to auto służbowe żony (X1 sDrive18i) i jest bardzo zadowolona po przejechaniu już prawie 25tyś. km. Bała sie, że to będzie za słaba jednostka ale w zupełności wystarcza. Max prędkość to 212km/h. 

Spalanie jak na zrzucie ekranu:

image.thumb.jpeg.a757203350e7cd93c36f9658f4084bdd.jpeg

A może ktoś na odpowiedź na moje pytanie:

 

Opublikowano

Dokładnie jeszcze jak użytkowane głównie w mieście to 18i może wystarczyć  i spalanie jak na benzyniaka w normie jedyna wersja w której w normalnym komfortowym trybie można wyłączyć system start&stop z poziomu ustawień.W moim przypadku jest wersja x1 xdrive 23d mocy nie brakuje i wyjątkowo niskie spalanie i dodam że jak na diesla wysoka kultura pracy silnika mój poprzedni samochód f30 328i xdrive benzyniak potrafił być głośniejszy na postoju

Screenshot_20230807-211740_My BMW.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

x23i 

wrażenia idealne autko na rodzinne wypady 2+1 myślałem nad x5 ale tego klocka w Szczecinie ciężko postawić żeby ktoś nie przerysował , aczkolwiek za x5 przemawia przestrzeń i motory 40i i 60i 😄 , auto nie nadaje się dla większej rodziny lub jeżeli ktoś ma jeszcze pieska lub jeżeli masz więcej niż 185cm wzrostu może być ciężko , bagażnik całkiem spory po usunięciu osłony ... przyspieszenie na trasie i w mieście w miarę oki po prostu w miarę bezpiecznie można wyprzedzać nie martwiąc się że utkwimy w połowie tira .....

co prawda przebieg ma niecałe 3000km ale polecam z czystym sumieniem , bmw trochę przegięło tylko z ceną .... spalanie 9,8 średnie od nowości na trasie 100-200 w mieście spokojnie

male-bmw-2.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Również x23i

Przebieg około 6000 km i mocno mieszane uczucia. Ogólnie rzecz biorąc bliżej mi do niezadowolenia.

Sama jazda ok. bez szaleństw, daje radę silnik.

Jednak w mojej opinii nie po to płaci się tyle za nowy samochód, żeby od początku były z nim problemy.

Przy przebiegu ~1200km, wyjazd na drugi koniec kraju - aktualizacja oprogramowania. Zrobiłem to na postoju, 20minut i po zrobieniu wielka czerwona kontrolka i komunikat, że dalsza jazda niemożliwa - całkowite rozładowanie baterii akumulatora elektrycznego (czy coś podobnego), brak możliwości wrzucenia biegu wstecznego. 

Dzwoniłem na infolinię i dostałem informację, żeby jeździć i obserwować oraz udać się do serwisu, żeby podłączyli i sprawdzili o co chodzi. Dostałem numer do serwisu, Pani przyjęła zgłoszenie i dostałem informację, że za chwilę ktoś się skontaktuje z działu serwisowego. Nie zadzwonili do dziś. AUTO PREMIUM 😂

Kolejny przypadek jadąc z dzieckiem, droga dwupasmowa wolna - samochód zaczyna hamować awaryjnie bo wykrył zagrożenie na pustej drodze.

Problemy z bluetooth powtarzające się to najmniejszy problem ale dość irytujący.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, davidnth napisał(a):

Również x23i

Przebieg około 6000 km i mocno mieszane uczucia. Ogólnie rzecz biorąc bliżej mi do niezadowolenia.

Sama jazda ok. bez szaleństw, daje radę silnik.

Jednak w mojej opinii nie po to płaci się tyle za nowy samochód, żeby od początku były z nim problemy.

Przy przebiegu ~1200km, wyjazd na drugi koniec kraju - aktualizacja oprogramowania. Zrobiłem to na postoju, 20minut i po zrobieniu wielka czerwona kontrolka i komunikat, że dalsza jazda niemożliwa - całkowite rozładowanie baterii akumulatora elektrycznego (czy coś podobnego), brak możliwości wrzucenia biegu wstecznego. 

Dzwoniłem na infolinię i dostałem informację, żeby jeździć i obserwować oraz udać się do serwisu, żeby podłączyli i sprawdzili o co chodzi. Dostałem numer do serwisu, Pani przyjęła zgłoszenie i dostałem informację, że za chwilę ktoś się skontaktuje z działu serwisowego. Nie zadzwonili do dziś. AUTO PREMIUM 😂

Kolejny przypadek jadąc z dzieckiem, droga dwupasmowa wolna - samochód zaczyna hamować awaryjnie bo wykrył zagrożenie na pustej drodze.

Problemy z bluetooth powtarzające się to najmniejszy problem ale dość irytujący.

 

takie teraz auta robią niezależnie czy to BMW , Mietek Audi czy porshe 😉 
trzeba odnajdywać plusy .... mi się póki co nic nie przydarzyło a w końcu mając tylko świadomie 18" nie muszę się martwić o krawężniki 😄 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Miałem poprzednio Mercedesa z 2020r. system, cały interfejs już wtedy był x razy lepszy niż obecny w BMW. 

Coraz więcej słyszę historii o nowych BMW, które nie są w stanie dojechać do 20 tys. bez kilkunastu usterek lub poważniejszych problemów. 

Nie mówię tylko o X1, ale również M3, X5M, X5.

Cóż motoryzacja się kończy.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 20.09.2023 o 09:38, davidnth napisał(a):

Miałem poprzednio Mercedesa z 2020r. system, cały interfejs już wtedy był x razy lepszy niż obecny w BMW. 

Coraz więcej słyszę historii o nowych BMW, które nie są w stanie dojechać do 20 tys. bez kilkunastu usterek lub poważniejszych problemów. 

Nie mówię tylko o X1, ale również M3, X5M, X5.

Cóż motoryzacja się kończy.

 

widzisz ja mam kilka i wcześniej miałem i w żadnym nic poważnego , może po prostu pech , niewłaściwe użytkowanie u niektórych lub wymiana oleju przy 30000 km 😉

male-bmw-2.png
Opublikowano

Miałem 420d GC(140tyś km) i nie miałem żadnych problemów oprócz spalonego leda, który zaczął świecić na żółto ( wymiana jeszcze na gwarancji bez problemu) Nowy właściciel zrobił ok. 20tyś km i pisał ostatnio, ze nic się nie dzieje..Teraz w X1 mam już 14 tyś i nic się nie dzieje oprócz czasami irytującego komunikatu o ograniczonym wspomaganiu kierowcy( za kilka sekund gaśnie) 

Co mnie lekko irytuje teraz to to,że skrzynia czasem przy hamowaniu i zbijaniu biegów lubi szarpnąć ale przesiadając się z diesla (ZF)na benzynę moge mieć takie odczucia. 
Druga sprawa to zauważyłem ze na trybie comfort przy ruszaniu jest (rzadko) turbo dziura jak w wolnossącej benzynie..na trybie sportowym tego nie ma. 
 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Miałem od nowości,  przez 3 lata / 30 tys. km/ X1 25e F48 (hybryda plug-in). Samochód rewelacja - żadnych problemów technicznych - przez 3 lata żadnej usterki, wersja idealna do sposobu użytkowania - dużo krótkich jazd po mieście (w trybie elektrycznym)  i czasami trasa, w nocy ładowanie z gniazdka w garażu, ogrom mocy pod pedałem - jazda to sama frajda. Jedyne wady to monostabilny przełącznik kierunkowskazów (wyłączenie po np. zmianie pasa wymaga pełnego skupienia 🙂) oraz mały bak paliwa - bardzo krótki zasięg w trasie. 

W grudniu 2023 wymieniłem na nowy X1 30e U11 (hybryda plug-in). Samochód jeszcze ładniejszy - wykończony wręcz wzorowo, o dużo bardziej przestronnym wnętrzu, większej mocy, większym baku paliwa i co najważniejsze z normalnym klasycznym przełącznikiem kierunkowskazów.  Moc systemowa 320 KM (5,4s do 100) pozwala cieszyć się jazdą (większość beemek zostawia w tyle), w trybie czysto elektrycznym rozpędza się bez problemu do 135 km/h - całkiem spore auto idealne zarówno do ruchu miejskiego jak i na dalekie trasy . Niestety - nowe auto odebrane z salonu nie dojechało do domu !!!. Po 300km wyświetliło komunikat "zatrzymaj się w bezpiecznym miejscu przegrzanie skrzyni biegów" - w serwisie przez 3 dni zaktualizowano oprogramowanie, sprawdzono instalacje elektryczną i oddano z nadzieją, że będzie dobrze. Po dwóch tygodniach przestał działać monitor centralny - a to w tym modelu spory problem bo nie da się nawet zrobić cieplej/zimniej - znowu 3 dni w serwisie - ponownie aktualizacja oprogramowania i sterowników, sprawdzenie instalacji elektrycznej i ta sama nadziej w głosie serwisanta, ze będzie dobrze. Problem z bluet'fem - telefon łączy się co drugi dzień - ponownie aktualizacja oprogramowania. Praktycznie codziennie komunikat o "ograniczeniu układów wspomagania kierowcy" - podobno zimą to normalne bo zabrudza się kamera i  radary (ciekawe, że w poprzedniej beemce ten problem nie występował -miała również pełen pakiet innowacji).  Jak zdejmujesz nogę z gazu to auto czasami intensywnie hamuje rekuperacją innym razem przełącza się na "luz" i auto przyśpiesza - tak podobno ma być bo auto "inteligentnie żegluje"  - jeżeli to prawda to za automatyczne wyrzucenie na luz po zdjęciu nogi z gazu przy 150km/h powinno się cofnąć producentowi homologacje.  Auto ładuje się do zasięgu 48km (prąd kończy się po ok 42 km) a według danych zasięg elektryczny to 71-88 km -  serwis twierdzi, że to z powodu zimy - to że jest 5° C powyżej zera wprowadza serwisanta w zakłopotanie. W 2 miesiące przejechałem 3000km, auto w tym czasie było 2 razy po 3 dni w serwisie, praktycznie co tydzień "zadziwia" mnie swoim działaniem.

Moja rada: chcesz kupić X! U11 - poczekaj jeszcze 2 lata - może dopracują ten model - chyba, że zdecydujesz się na wolontariat w roli testera .  

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam,

X1 30e U11 (hybryda plug-in), przebieg 800km.

Póki co wszystko bardzo dobrze (do mojego sposobu użytkowania), idealnie mi się jeździ w trybie autonomicznym bez spiny na elektryku po mieście.

Na gniazdku w domu i pracy, można ręcznie bądź harmonogramem zrobić sobie ciepełko.

Masaż foteli fajna sprawa ale jazda autonomiczna 

Czekam na trasę i zużycie na samej benzynie.

Jakieś małe uwagi co do zasięgu, teraz zimą znika dosyć szybko i jest mniej niż obiecali, czasem automat się pomyli ale robi to w tych samych miejscach zawsze.

W trybie sport czy hybrydowym odpycha się przyjemnie.

O dziwo w trybie na 4 potrafi tył zarzucić i ma trochę tego stylu BMW, że promuje tylną oś.

Tylko przy dużym wciśnięciu bo przy małym czuć, że przód ciągnie spalinowy silnik bardziej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 15.02.2024 o 16:57, piotr_w napisał(a):

Miałem od nowości,  przez 3 lata / 30 tys. km/ X1 25e F48 (hybryda plug-in). Samochód rewelacja - żadnych problemów technicznych - przez 3 lata żadnej usterki, wersja idealna do sposobu użytkowania - dużo krótkich jazd po mieście (w trybie elektrycznym)  i czasami trasa, w nocy ładowanie z gniazdka w garażu, ogrom mocy pod pedałem - jazda to sama frajda. Jedyne wady to monostabilny przełącznik kierunkowskazów (wyłączenie po np. zmianie pasa wymaga pełnego skupienia 🙂) oraz mały bak paliwa - bardzo krótki zasięg w trasie. 

W grudniu 2023 wymieniłem na nowy X1 30e U11 (hybryda plug-in). Samochód jeszcze ładniejszy - wykończony wręcz wzorowo, o dużo bardziej przestronnym wnętrzu, większej mocy, większym baku paliwa i co najważniejsze z normalnym klasycznym przełącznikiem kierunkowskazów.  Moc systemowa 320 KM (5,4s do 100) pozwala cieszyć się jazdą (większość beemek zostawia w tyle), w trybie czysto elektrycznym rozpędza się bez problemu do 135 km/h - całkiem spore auto idealne zarówno do ruchu miejskiego jak i na dalekie trasy . Niestety - nowe auto odebrane z salonu nie dojechało do domu !!!. Po 300km wyświetliło komunikat "zatrzymaj się w bezpiecznym miejscu przegrzanie skrzyni biegów" - w serwisie przez 3 dni zaktualizowano oprogramowanie, sprawdzono instalacje elektryczną i oddano z nadzieją, że będzie dobrze. Po dwóch tygodniach przestał działać monitor centralny - a to w tym modelu spory problem bo nie da się nawet zrobić cieplej/zimniej - znowu 3 dni w serwisie - ponownie aktualizacja oprogramowania i sterowników, sprawdzenie instalacji elektrycznej i ta sama nadziej w głosie serwisanta, ze będzie dobrze. Problem z bluet'fem - telefon łączy się co drugi dzień - ponownie aktualizacja oprogramowania. Praktycznie codziennie komunikat o "ograniczeniu układów wspomagania kierowcy" - podobno zimą to normalne bo zabrudza się kamera i  radary (ciekawe, że w poprzedniej beemce ten problem nie występował -miała również pełen pakiet innowacji).  Jak zdejmujesz nogę z gazu to auto czasami intensywnie hamuje rekuperacją innym razem przełącza się na "luz" i auto przyśpiesza - tak podobno ma być bo auto "inteligentnie żegluje"  - jeżeli to prawda to za automatyczne wyrzucenie na luz po zdjęciu nogi z gazu przy 150km/h powinno się cofnąć producentowi homologacje.  Auto ładuje się do zasięgu 48km (prąd kończy się po ok 42 km) a według danych zasięg elektryczny to 71-88 km -  serwis twierdzi, że to z powodu zimy - to że jest 5° C powyżej zera wprowadza serwisanta w zakłopotanie. W 2 miesiące przejechałem 3000km, auto w tym czasie było 2 razy po 3 dni w serwisie, praktycznie co tydzień "zadziwia" mnie swoim działaniem.

Moja rada: chcesz kupić X! U11 - poczekaj jeszcze 2 lata - może dopracują ten model - chyba, że zdecydujesz się na wolontariat w roli testera .  

 

Czytam to co piszesz i wydaje mi się, że musiałeś mieć jakiegoś mega pecha.. 

Co prawda moje to nie U11, a U06, ale to praktycznie to samo, tylko w nieco niższej budzie minivana.. dokładnie 230e, odebrane nowe 4 listopada, właśnie stuknęło 7kkm (z tego jakieś 2,7kkm w trybie elektryk), żadnych, nawet najmniejszych problemów od nowości. Auto idealne do miasta i kręcenie się wokół komina. Max co mi się udało przejechać w trybie elektryk , to 80km, najmniej to przy minus piętnastu 45km, w okolicy zera jakieś 60km, dzisiaj było ciepło i po odpięciu od ładowarki pokazało 88km. Komunikat o ograniczeniu układu wspomagania miałem raz , podczas mega ulewy, ale to samo miewałem w g21 (podczas ulewy lub dużej mgły).  Nigdy nie zdażyło mi się tak, żeby auto przyśpieszało po zdjęciu nogi z gazu - tu ewidentnie masz jakiś ogromny błąd i męczyłbym Aso aż to naprawią. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 godzin temu, karlos91 napisał(a):

Czy ktos ma/zamowil moze X1 35i?

nie było w konfigu jak zamawiałem,  nad czym ubolewam 😞 

male-bmw-2.png
Opublikowano
W dniu 5.03.2024 o 00:01, lorakkr napisał(a):

 

Czytam to co piszesz i wydaje mi się, że musiałeś mieć jakiegoś mega pecha.. 

Co prawda moje to nie U11, a U06, ale to praktycznie to samo, tylko w nieco niższej budzie minivana.. dokładnie 230e, odebrane nowe 4 listopada, właśnie stuknęło 7kkm (z tego jakieś 2,7kkm w trybie elektryk), żadnych, nawet najmniejszych problemów od nowości. Auto idealne do miasta i kręcenie się wokół komina. Max co mi się udało przejechać w trybie elektryk , to 80km, najmniej to przy minus piętnastu 45km, w okolicy zera jakieś 60km, dzisiaj było ciepło i po odpięciu od ładowarki pokazało 88km. Komunikat o ograniczeniu układu wspomagania miałem raz , podczas mega ulewy, ale to samo miewałem w g21 (podczas ulewy lub dużej mgły).  Nigdy nie zdażyło mi się tak, żeby auto przyśpieszało po zdjęciu nogi z gazu - tu ewidentnie masz jakiś ogromny błąd i męczyłbym Aso aż to naprawią. 

Nazywasz to pechem - wolę myśleć, że to statystyka - nie wiem czy mój problem z nowym autem BMW to reguła czy wyjątek. Pojawiły się dalsze problemy z autem - przy przebiegu 2700km ponownie nie włączył się monitor centralny, auto zaczęło podczas jazdy dryftować zapewniając niezapomniane przeżycia dla kierowcy i pasażerów ( jak przypuszczam napęd elektryczny potrafił przyblokować tylną oś !!!). Prowadzenie wymaga czujności i dużej umiejętności wyprowadzania auta z poślizgu a najlepiej to nie przekraczać 40km/h. Odstawione ponownie do serwisu ( 3 reklamacja przed przebiegiem 3000km). W serwisie stwierdzono uszkodzenie zaworu w układzie chłodzenia akumulatora trakcyjnego - od 7 dni czekam na naprawę. Po trzech gwarancyjnych wizytach w serwisie stwierdzenie, że "usługi niczym w Polmozbycie" obraża trochę "naszych ojców i dziadków", ale w końcu BMW to marka premium :).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.