Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej, NTY to tragiczny chinol i najgorszemu wrogowi bym nie polecił.. pisałeś do tych chłopaków co Ci dałem kontakt?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano (edytowane)

Pisałem oni proponuja wyprogramowanie sondy nox . Nikt nie daje pewności że po wycięciu błędu problem zniknie . Kaspars napisał że to bez sensu 

 

Gdyby ktoś kto pracował czy pojeździe przeglądał kiedyś mapy silników to by wiedział że sonda jest regulowana całkowicie płynnie a nie przełączana w jakiekolwiek tryby.  

Tak mi odpisali 

Edytowane przez Adam12345
Opublikowano (edytowane)

przede wszystkim emulator nie potrzeby , wystarczyło usunąć sondę ze sterownika i byłby ten sam efekt. Czy pomoże trudno powiedzieć , trzeba najpierw ją usunąć i testować innej opcji nie ma.

i tak

Edytowane przez Adam12345
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale pierdolamento.. a Kaspars co na to ogólnie? I jaką propozycje daje?

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Kupić oryginalny katalizator . Usunięcie błędu to jest jak wyciągnięcie żarówki żeby nie sygnalizowała.  

Zrobiłem trasę 360km sprawdziłem test katalizatora w inpie przed i po , jedna próba nie udana i jedna udana a blad wywaliło dwa razy ?

Co do usunięcia błędu z dtc czy jak usunę to problem zniknie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.