Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam problem z silnikiem N42B20, otóż samochód działa dobrze, ale wyskakuje błąd: 2850 oraz 2852, dodatkowo nastawnik rozrządu nie wykona swojej referencji bo wyskakuje błąd. Zastanawiam się czy jest jeszcze coś oprócz przekaźnika oraz silniczka co wpływa na ,, przyuczenie " Valvetronica w tym silniku. 

 

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Spróbuję załatwić sobie jakiś na podmiankę i zobaczyć czy coś się poprawi. Chociaż na początku przełożę przekaźnik bo według analizy - 1 ma być przekaźnik a później referencja silniczka a jednak przekaźnik łatwiej przełożyć. 

Trochę dziwne bo zepsuło się nagle, dwa tygodnie temu było wszystko ok bo robiłem adaptację po wymianie przepływomierza, zrobiłem może 200km i nagle te dwa błędy 2850 oraz 2852, ale check się nie świeci tylko z ciekawości sprawdziłem tabele błędów bo mi świeciła poduszka po demontażu kierownicy, auto ma moc, pali tyle co zwykle czyli ok 9-10l. 

Edytowane przez Bengalio
Opublikowano

Jednak to nie jest serwomotor, przekaźnik ani sterownik rozrządu. Wygląda na to, że coś jest niezakodowane w sterowniku silnika bo grzebiąc w tabelach błędów znalazłem błąd, który oznacza brak zakodowania jakiegoś podzespołu a niedawno miałem aktualizację softu do najnowszego aby usunąć ,,tuning" strzałów z wydechu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.