Skocz do zawartości

Pomoc w konfiguracji 4er


adiki

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem się podłączyć pod istniejący wątek ale żaden nie miał jakoś specjlanie uniwersalnego tytułu więc pozwoliłem sobie założyć nowy. Planuje w najbliższej przyszłości złożyć zamówienie na M440i GC, chciałbym Was poprosić o pomoc w konfiguracji, czy którejś z opcji nie warto brać albo którąś wziąc koniecznie? Zastanawiałem się nad ładowaniem indukcyjnym, wiele osób na to narzeka, zastanawiam sie czy jest jakaś szansa że te ładowarki zostały ostatnio jakoś ulepszone, a może przyszłe modele telefonów będą sobie jakoś lepiej z nią radzić? Może jednak lepiej wziąć niż nie brać? Zastanawiałem się też nad pakietem M Technology ale to wymusza od razu opony performance, auta nie planuje brać na tor więc nie wiem czy to nie zbędny pakiet w moim przypadku. Jedyną modyfikacje jaką bym chciał zrobić po gwarancji to nowy wydech dla lepszego brzmienia pewnie w MG. Link do konfiguracji https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/7fqwfgrt

Zastanawiałem się jeszcze nad kolorem szary dravit bez roszerzonego shadow line tak żeby wyglądał jak na dołączonym zdjęciu ale wtedy nie da się wybrać czerwonych zacisków bez rozszerzonego shadow line więc chyba zostanę przy niebieskim 😉

347561357_745801047347728_8101755853886713416_n.jpg

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo widziałem Tanzanite, Biały, Dravit, ten jasny szary, San Remo ale jednak klasyka i błękit mnie przekonała ale to kwestia indywidualna. Polecam zobaczyć każdy kolor jak jest już trochę brudny bo zaraz po myjce to nawet ten bordo jest w porządku. Ja miałem fazy na San Remo, potem Tanzanite a na końcu 9/10 kolegów powiedziało Portimao no i tak zostało. To auto musi mieć widoczne kształty i w przypadku ciemnych kolorów sporo traci 🙂

Co do wyposażenia to też kwestia indywidualna ale zdecydowanie bez pakietu Shadowline (przynajmniej grill i wstawki) to nie ma co podchodzić 🙂

Edytowane przez cieszkop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozważ wentylację foteli foteli. W tym roku lato nie rozpieszcza, ale jak już trafi się jakiś ciepły dzień i usiądziesz na taką rozgrzaną skórę, albo pojedziesz w jakąś dalszą trasę, to docenisz, że nie przykleisz się do fotela. Ja bardzo żałuję, że nie mam i przy następnym aucie obowiązkowo do wzięcia.

Pomyśl tez nad profesjonalnymi asystentami. Ten podstawowy pakiet nic nie robi tak w zasadzie oprócz odbijania się od linii, nawet butelki wody nie odkręcisz dwoma rękoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również wziąłbym systemy professional. A opony performance to jak najbardziej na + bo nie dostaniesz tutaj typowo torowej opony, moja przyszła na pilotsport 4s i uważam, że do tego auta to must have. To w jaki sposób ta opona przenosi moc auta na asfalt i jak to trzyma na zakrętach to bajka. Jeśli jest opcja wentylacji foteli to bym wziął na twoim miejscu, ja mam fotele m sport bez wentylacji i lipiec teraz = mokre plecy. Pomyśl o pakiecie m technology, lepsze chłodzenie plus zwiększone tarcze przednie, hamują świetnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten niebieski jakiś taki weselszy kolor 🙂 w tym świetle nawet bym zaryzykował stwierdzenie że szlachetniejszy 😄

Zastanawiałem się nad aktywną wentylacją ale wtedy odpadają pompowane boczki i z tych dwóch rzeczy chyba jednak wole tą drugą opcje. W moim obecnym BMW też mam czarną skóre i powiem szczerze że jakoś super mi to nie doskwiera może przez to że auto stoi większość czasu w garażu. Oczywiście zdarzają się sytuacje że auto stoi w pełnym słońcu i są gorące fotele ale jak się odpali auto i włączy klime na maksa to po chwili da sie usiąść i jechać. W trakcie jazdy niegdy nie miałem problemów z poceniem pleców gdy włączona jest klima.

Patrzę tak na szybko na różnicę między pakietami asystentów i z tego co widzę to te pro mają więcej o
• zapobieganie kolizjom bocznym
• aktywne interwencje układu kierowniczego, aby bezpiecznie utrzymać tor jazdy 
Reszta to jest to samo. Zastanawiam się czy tego faktycznie potrzebuje podejrzewam że większość czasu i tak będę wyłączać część systemów żeby lepiej się komunikować z autem podczas jazdy. Macie jakieś use casy gdzie to faktycznie się przydaje?


 

 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem co prawda 430, ale wziąłem właśnie asystentów pro i wentylację foteli. Po to biorę auto marki premium, żeby mieć wyposażenie premium.

Poza tym dla mnie osobiście ta podstawowa skóra jest strasznie słaba i zdecydowałem się na merino o rozszerzonym zakresie, ale może to tylko moje zboczenie.

Zdecydowałem się też na sensatec na desce, z tymi przeszyciami wygląda ona jednak trochę ciekawiej i jest trochę bardziej miękka.

Poza tym, choruję na te 20" ze zdjęcia, które wrzuciłeś, uważam że to jedyne 20" do 4-er które wyglądają ładnie, mam w planie dokupić je na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adiki napisał(a):

A zauważyliście że w konfiguratorze po wyborze pakietu M Technology do wyboru jest tylko jedna felga 19ka? To błąd czy nie wszystkie 19ki podejdą pod te większa tarcze?

Mam zimowe 18cali i wchodzi także błąd lub tak narzuca producent. Kiedy ja konfigurowałem nie było ograniczeń 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze trochę brzmi to jak pakiet przygotujacy auto pod zabawy na torze, no albo jazde po mieście w stylu żółtego megan. Wydaje mi się że w normalnych nawet dynamicznych warunkach standardowa chłodnica i sportowy hamulec M też będą dawać radę.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, adiki napisał(a):

Kurcze trochę brzmi to jak pakiet przygotujacy auto pod zabawy na torze, no albo jazde po mieście w stylu żółtego megan. Wydaje mi się że w normalnych nawet dynamicznych warunkach standardowa chłodnica i sportowy hamulec M też będą dawać radę.

Wcześniej ten pakiet kosztował 1600 zł i nie trzeba było brać opon performance, także aż żal było nie brać. Lepsze hamulce zawsze warto mieć, a dodatkowa chłodnica oleju też nie zaszkodzi. 

Teraz jak do tego dochodzi koszt opon performance to faktycznie można się zastanowić. Z tym, że sporo osób narzeka na zwykłe hamulce, że są za słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie zwykłe hamulce czy hamulec M? Ciekaw jestem jestem testów porównawczych w długości hamowania. Kojarzę z Caroserii że czasami zwiększenie wielkości układu  nie wpływa tak bardzo na długość hamowania a bardziej na pojemność cieplną układu czyli to jak długo hamulce będą wydajne zanim spuchną (przydatne na torze ;)). Przynajmniej tak stwierdził Pan który hamulcami zajmuje sie zawodowo.

No właśnie z ta chłodnica to też są różne opinie bo ona jest zaraz za zderzakiem i to na dole. Są opinie ze łatwo ją uszkodzić. 

 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.