Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,
Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem M47, mianowicie przy uruchomieniu silnika po dłuższym postoju występuję intensywne dymienie w siwo-niebieskim kolorze i trzęsie całym autem. 
Po przejechaniu kilkuset metrów problem dymienia znika, natomiast silnik spala i tak dużo oleju (około  1 l/1000km).
Błędy odczytane z komputera to 4166 ,4B10, które sugerują dpf. DPF był usunięty przez poprzedniego właściciela, na pewno fizycznie, nie jestem pewien czy programowo.
W pierwszej kolejności wymieniłem odmę, pomogło z trzęsieniem przy rozruchu, ale po 2 miesiącach problem wrócił.
Podejrzewam, że może to być problem z uszczelniaczami zaworów lub turbiną, mimo że na wirniku nie ma żadnego luzu a w dolocie są tylko delikatne ślady oleju.
Może ktoś miał podobny problem i chciałby podzielić się wiedzą?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzęsienie może być związane z lejącymi wtryskiwaczami, może też któraś świeca nie grzeje? Choć i tak ze spalaniem litra oleju na 1000 km silnik jest do remontu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.