Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

W moim silniku, po rozgrzaniu do temperatury roboczej, w zakresie około 1000 -1500 obrotów występuje jakieś terkotanie, stukanie lub coś podobnego, słyszalne wewnątrz auta.

Nie występuje, kiedy silnik jest niedogrzany oraz w innym zakresie obrotów.

Mogłoby się wydawać, że to rozrząd, układ tłokowo korbowy - ze względu na rozrzedzony olej, jednak zauważyłem że po uruchomieniu opcji pomiaru korekt wtryskiwaczy, dźwięki ustają.

Wtryskiwacze były regenerowane pół roku temu, czy może to być stukający wtryskiwacz? W jaki sposób to zdiagnozować? Co dokładnie włącza funkcja pomiaru korekt wtryskiwaczy? W jaki sposób działa?

  • Lubię to 1
Opublikowano

Moim zdaniem wtryski. Jest prosta i sprawdzona stara metoda, wlej do baku buteleczkę oleju do dwusuwa, znajdziesz go na każdym Orlenie. Pojeździj, przy kolejnym tankowaniu znowu wlej. Wtryski się uspokoją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.