Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Robiłem test wtryskow programem ISTA

Jak myślicie wyniki dobre wyszły czy coś jest nie tak? 

 

 

 

IMG_20230717_141116.jpg

Opublikowano

Im bliżej zera tym ogólnie lepiej, dwa dość mocno odstają.

A co się dzieje z furą lepiej napisz?

Opublikowano

Odpalam auto , wbijam drive auto zaczyna szarpać i wyskakuje check Engine auto gaśnie (jak świeci check engine i zaczyna przerywać to kopci na czarno bardzo mocno) , odpalam i wszystko wporzadku autko idzie bez żadnych problemow, nie ma znaczenia czy auto zimne czy rozgrzane, sporadycznie się to dzieje , nawet jak na światłach stanę i chce ruszyć to potrafi zgasnąć.

Opublikowano

ja ostatnie co bym sprawdzał to wtryski, wali jakimiś błędami w ogóle z układu paliwowego?

Nie zaszkodzi jak mu wlejesz 2x liqui moly do układu paliwowego na 50L paliwa, ale na początek wymień filtr paliwa i sprawdź czy nie jest zabity betonem filtr powietrza silnika. Jeżeli nie pomoże napisz mi PW

https://allegro.pl/oferta/liqui-moly-diesel-system-reiniger-500ml-5156-20450-7448141861?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_pmax&ev_campaign_id=17997574267&gclid=EAIaIQobChMIoNSAh4-igAMVjwqiAx0_6QI-EAQYAiABEgJr0fD_BwE

Opublikowano

Takie błędy mi wywala

W tygodniu kupie ten preparat co mi podałeś i filtr paliwa wymienię wleję i sprawdzę czy jakieś zmiany będą. 

Dzisiaj jeździłem od rana i żadnych problemów ani razu nie zgasl żaden check nie wyskoczył, a nie kiedy potrafi z 3, 4 razy zgasnąć. 

 

 

bledy ista.jpg

Opublikowano

Sprawdzenie takich korekt, za dużo CI nie pomoże, prędzej próba przelewowa, a najlepiej dać je na stół diagnostyczny. Co do płukanek dodawanych do baku, podchodzę sceptycznie szczególnei w tak leciwym aucie. Prawdopodobnie bak nigdy nie był płukany, wiec domyślam się ile szlamu na dnie się znajduje. W momencie, gdy dodasz taką płukankę wzruszy ten szlam i dalej można się domyśleć 🙂 Co najwyżej takie płukanki mają sens stosować na tak zwanym krótkim obiegu, tzn pomijając bak. To jest moja sugestia. Co do objawów, zawsze powtarzam, zacząłbym od prostych czynności. Filtry powietrza wymieniony? To taka podstawa. Dodatkowo trzeba by sprawdzić ciśnienie paliwa i wszelkiego rodzaju parametry, temperatury itp. Bo to może być wszytko od faktycznie wtryskiwaczy, turbosprężarka, pompa wysokiego ciśnienia, dpf itp.

Opublikowano

Co do blędów, chyba coś z elektorniką, z akumulatorem wsztko okej? Kabelki nie zaśniedziałe? To tez może genrować kontrolkę check engine

Opublikowano

Akumulator wymieniany był 2 miesiące temu, tylko nie robiłem rejestracji akumulatora ista po wymianie, czy ta rejestracja jest ważna bardzo czy można to pominąć? 

Wcześniej miałem aku 110 ah

teraz włożyłem 95 ah

 

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

To jest prawa strona baku, jak myślicie lewa wygląda tak samo? bo nie chce mi się rozkręcać drugiej stronybakpaliwa2.thumb.jpg.d88b2e886391921b2cb5aa3c7a49752d.jpgbakpaliwa3.thumb.jpg.ccdbffaa15b1a76feae6b2904c03aedc.jpg

Edytowane przez reltih

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.