Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano kocury siemano bambury, mam problem ze swoim gruzem ;( Przeważnie radze sobie z problemami  miałem już wcześniej dużo aut marki BMW i zawsze sobie jakoś z tym radziłem (E36,E39,E46,F11,E61) no i przyszła pora na E92  ;]. Mam problem z błędami z którymi nie mogę sobie poradzić : 

Cytat

Zdjęcie z błędami

Odnośnie problemów: 

Auto przerywa na zimnym i ciepłym , czuć jakby zapłon wypadał, jakby auto przerywało a zostało wymienione:

-Świece

-Cewki

-Sprawdzone wtryski ( nie leją, ładnie rozpylają )

-Wymieniony czujnik NOX 

-Wymieniony czujnik położenia wałku rozrządu

 

Macie jakieś pomysły? Już nie mam cierpliwości do tego silnika...

 

 

361640954_809418673960322_1182639279393013560_n.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kocurze, błędy związane z czujnikiem tlenku azotu uważam za wtórne i związane z wypadaniem zapłonów. Zacząłbym od błędu 30C1 czyli problemu z ciśnieniem oleju. Z tego co widzę w silniku N43 to ciśnienie jest elektronicznie regulowanie. Zobaczyłbym ile ono wynosi w live data oraz sprawdził czujnik i regulator ciśnienia oleju. Nieprawidłowe ciśnienie na pewno wpłynęłoby źle na działanie choćby Vanosa.     

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To na pewno nie cisnienie oleju. Ten blad to "norma" w n43 nie zwiazana z cisnieniem oleju. Takie objawy to tylko uklad paliwowy/zaplonowy. Sprawdzic wszystko od nowa. 99% to wtryski. 

Opublikowano

Czujnik ciśnienia oleju też wyciągałem i sprawdzałem czy są na nim jakiekolwiek opiłki i był czysty więc go nie wymieniałem... Aczkolwiek ciśnienia oleju nie sprawdzałem w Inpie.

 

Co do wtrysków to chyba jeszcze raz sprawdzę je pod względem przelewania i postaram się jakieś fotki wrzucić jak to wygląda. Tylko jak je sprawdzałem miesiąc temu to na 100% z żadnego wtrysku nic nie kapało i były suche ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To co sprawdzales daje zupelnie inne objawy, zalewanie cylindra paliwem po dluzszym postoju, co skutkuje zla praca ale tylko po odpaleniu, na zimnym, pozniej auto jezdzi caly dzien "normalnie". 

Opublikowano

Czyli pod jakim jeszcze względem mogę sprawdzić wtryski? Sprawdzałem je pod względem właśnie przelewania i rozpylania i wyglądało okej..

Korekty na wtryskach też są książkowe pod obciążeniem i na wolnych obrotach ( sprawdzane w Ista)

Lewe powietrze też wykluczam bo ściągałem kolektor, myślałem że gdzieś lewe powietrze łapie ale nie sądzę ze to jest powód...

Opublikowano

Wstawiam zdjęcie odnośnie korekcji wtryskiwaczy... Auto ogólnie równo pracuje, jak zadrży to zdarza się że na 3 wtrysku wskoczy wartość do 100

IMG_20230720_184525.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.