Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem na który nie potrafie znalezc odpowiedzi, wiem że tematów z wiskozą jest multum ale wszystkie mijają się z tym czego potrzebuje,

Otóż tak, nowe wisko Meyle pracuje tak że po odpaleniu załącza się na kilka sekund i wyłącza się jak prawidłowe wisko, do momentu zagrzania auta nie włącza się ani razu.

Problem przychodzi gdy auto się już zagrzeje i wisko za cholere się nie wyłączy.

Mogę jechać kilometr w dół bez gazu, odstawić auto nawet na kilka godzin, wisko nie przestanie wiać.

I tu pytanie, na blaszce z przodu wiska ( tej bimetalicznej) zauważyłem dziurkę przez którą na wylot przechodzi mały gwintowany pręcik.

Szukałem na google i wszystkie wiskozy jakie znalazłem mają blaszke w całości.

Czy to może być przyczyną dziwnego działania wiskozy ?

Wklejam zdjęcia jak to wygląda u mnie zjebanewisko.jpg.f5a06861ee2fe3d79098dba5a8242eb3.jpg

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kiedyśo wisko czytałem, jak sam miałem z tym problem.

Ogólnie to powinno być przechowywane na magazynie w odpowiedniej pozycji - nawet na opakowaniu jest napisane jakie są wytyczne. Natomiast jeśli masz leżaka magazynowego, przechowywane nieodpowiednio, lub słabej jakości - nie będze działać prawidłowo.

W Twoim przypadku najlepiej byłoby oddać na reklamację i kupić coś lepszej jakości, nie pamiętam jakie tam są ale chyba BEHR wymieniałem w dwóch moich e39 i oba działały bez problemów - do momentu zagrzania w korku nie załaczały się. Jak sięzałaczyły podczas stania, to po przekroczeniu 40km/h, jak się zwiększał przewiew pod maską zbijały z obrotów.

Opublikowano

Kiedyś czytałem że visco się ustawia. Nigdzie nie znalazłem info - jak. Służy do tego właśnie ta blaszka z przodu - to bimetal który reaguje na temperaturę.

Ja mam założone visco noname (chyba- bo nie widzę nazwy) - jak auto się uruchamia, lub zagrzeje, to wyje głośno, ale przynajmniej wiem, że działa. (kiedyś miałem przygodę na autostradzie niemieckiej w upalne lato w korku, bez visco....)

W zapasie mam visco FEBI. Ogólnie - wracając do visco - powinno ono być składowane w pozycji pionowej a nie na leżąco.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak po 3 szt. behr (pierwszy montaż) w moim m52tub28 wróciłem do fabrycznego to jak muszę w czymś wymienić to zakładam nrf, zawsze działały prawidłowo. W moim m62tub44 poprzednik założył nfr i też jest bez uwag.

Co do meyle to tylko elementy zawieszenia w opcji hd oczywiście i to do e46, e39 tylko lemforder. Do toyoty rav4 znajomej założyłem łożysko z piastą tył meyle to wytrzymało niecały rok. Filtry oleju robią ok. Odkąd robią praktycznie wszystko jest coraz gorzej z jakością, podobnie jak febi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.