Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miesiąc temu miałem wymieniany kolektor dolotowy (błędy od sterowania klapkami). Po tym zaczęły pojawiać się wibracje na zimnym silniku. Po 3 sekundach po odpaleniu, na wolnych obrotach jest widoczny spadek obrotów i wibracje od silnika. Całość się uspokaja po kilku sekundach i wraca dopiero po wystygnięciu samochodu po całej nocy.

Szybka diagnoza u mechanika nie wskazała żadnych błędów w sterownikach. Gdzie szukać przyczyny? Trzeba wykonać jakąś kalibracje/adaptację?

Opublikowano

Kolektor był wymieniany czy wycięte klapy? Masz dostęp do bimmer-tool lub ISTA? Zrób test wtryskiwaczy na zimnym silniku tak jak opisujesz gdy występują te wibracje.

Opublikowano

Cały kolektor wymieniany. Klapy na swoim miejscu, chodzą luźno. Mam dostęp do jednego i drugiego. Jutro podrzucę logo jak silnik ostygnie

Opublikowano

Nie wygląda to tragicznie. Jeśli kolektor był prawidłowo zamontowany to ciekawe, że od razu po serwisie masz taki problem. Jeszcze sprawdź jak zachowuje się EGR bo być może się przywiesza i od tego też mogą być jakieś dziwne akcje. Najlepiej zdejmij czarną pokrywkę z zaworu i spróbuj ruszyć cięgnem. Powinno od początku do końca pracować gładko bez zacinania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.