Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

miesiac temu wlozylem do mojego auta na przod amortyzatory bilsztajny B4 wydaje mi sie ze lekko autko zmieklo co zrobic zeby je utwardzic dodam ze nie chce zmieniac sprezyn tylko wymienic amotryzatory jakiejs firmy tylko zeby byly twardsze moze na kayaby?? bo cos czytam w postach ze sa tanie ale twarde i dwururkowe czy cos takiego.. jesli ktos moze niech doradzic bo mi sie wydaje ze bmki powinne byc lekko twardawe;) moje bmw e36 320i 24v

jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Opublikowano

Witam.

 

W swoim porzednim autku e36 limuzyna zalozylem komplet nowych amortyzatorow SACHS (olejowo-gazowych).Ze wzgledu na gaz sa one twardsze od normalnych olejowych.Oczywiscie dostalem 2 lata gwarancji lub 100 tys. km.Jezdzilem na nich prawie 3 lata i nic sie nie dzialo i bylem bardzo zadowolony.Tylko cenowo na pewno beda drozsze niz KAYABY ale zorientuj sie bo jak ci cena bedzie odpowiadac to amorki sa naprawde super.

 

Pozdrawiam.

http://images49.fotosik.pl/48/b15dcef712d56319.jpg


..."The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing"...

Opublikowano

....daruj sobie( juz raz zainwestowales ) wsadz sobie takie gumy usztywniajace w sprezyny kosztuja kilkanascie zlotych, wsadzisz je miedzy wda zwoje sprezyny i juz auto bedzie twardzesz - pozniej jak zjezdzisz swoje swoznie to wymienisz na wzmocnione ( pozbawione gumy) i tez bedzie juz sztywniej.

( polski edrogi jakie sa kazdy wie-wiec chyba wygodniej jest miec te bardziej komfortowe amortyzatory)

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

czy ktos z was stosowal te GUMY USZTYWNIAJACE? http://www.allegro.pl/show_item.php?item=156461802

dzis kupilem nowe amorki bilstein b4 na tyl. a ze codziennie jezdze do pracy i zabieram ze soba jeszcze 4 osoby to autko siada z tylu dosc mocno wiec zakupilem sobie 4 sztuki tych gumek aby sie przekonac czy to cos pomoze :) a ze kosztuja niecale 4 zeta za sztuke to pomyslalem "a co tam" :)

Opublikowano

te gumy powduja inne rozlozenie naprezen, niz te, na ktore sprezyna byla projektowana, co w krytycznej sytuacji moze powodowac ich pekniecie.

 

jesli chcesz dobra zawieche za rozsadne pieniadze (bez cudowania z gwintami) to polecam poszukac progresywne sprezyny i amory KONI z regulacja, albo bilstein B6, sa troche twardsze od B4 a nadaja sie do zwyklej dlugosci sprezyn.

Opublikowano

Witam,

mam E30 i problem podobny.

 

Wymieniłem amory z przodu na Bilstein B4 i przód poszedł znacznie w górę a tył mocno opadł. Założyłem na tylne sprężyny po dwie sztuki cud - gum i tył podniósł się nieznacznie a auto delikatnie twardsze. Generalnie mechanik odradzał mi założenie tych gum ale przez wysoki przód oślepiam innych kierowców światłami. Rozwiązanie jest tymczasowe (muszę kupić nowe sprężyny) Słyszałem też o górnym mocowaniu amortyzatora tył - podobno można założyć element dystansujący o wysokości 2 cm co daje podwyższenie tyłu o 4 cm.

 

Pozdrawiam

www.ifp.pl

www.bmw-e30.pl

Opublikowano
jak juz pisalem wyzej kupilem sobie amorki bilsteiny b4 do swojego auta na tyl. ale zanim to zrobilem intensywnie przez okolo 2 godziny grzebalem po tym forumie za informacjami na temat amorkow i powiem tak: problem podniesionego przodu jest czasowy, zawsze tak sie dzieje z nowymi bilsteinami po kilku tygodniach wszystko ponoc wraca do normy. sa to opinie tych, ktorzy montowali te amorki i wypowiadali sie na tym forum. generalnie nie powinienes sie tym przejmowac a jesli chodzi o nowe sprezyny to tez wyczytalem na tym forum ze one sie ponoc nie zuzywaja.
Opublikowano
ja mam bilsteiny b4 od wrzesnie i nie zauwazylem zeby auto opadlo. Przeciez wysokosc auta zalezy od sprezyny a nie od amora. Przeciez 2 amortyzatory nie maja tyle sily zeby podniesc auto zalozmy o 1 cm. One tylko amortyzuja bujanie sie auta.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Opublikowano

w takim razie co po wymianie amorków podniosło auto?

 

amortyzator nabity jest gazem, i jest twardszy od olejowego (większe ciśnienie) gdy rozepniesz tasme zabezpieczająca nowy amorek to on wysunie sie do gory, potrzeba troche sily aby go wcisnac do środka z powrotem. podejdź do auta, zlap za nadkole i sprobuj uzyc tej samej sily podnosząc swoje auto a zobaczysz ile podniesie sie do gory. proste. jeden centymetr to mozna podniesc jednym palcem.

Opublikowano
ja na poczatku mialem takie wrazenie ze mi stoi wyzej. Ale niestety nie mierzylem. Ale i tak musze obnizyc troche bo troche za wysoko stoi..

 

 

:D Jak stoi wysoko to chyba jest ok :D - mialbys powod do zalamania jakby nie chcial tak stac :D :D :D

 

A co do amorkow - B4 to seryjne amorki - jak chcecie cos twardszego to B6 do seryjnej sprezyny lub do obnizenia max 30 mm lub B8 do sportowuch sprezynek- i bedzie git :D

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
tak wiec zalozylem te amorki i autko podnioslo sie o okolo 4 cm, ale po przejechaniu kilku testowych kilometrow opadlo i wysokosc jest wieksza tylko o okolo 1 cm. Inaczej bedzie z przednimi amortyzatorami, sa grubsze i maja zapewne wieksze cisnienie, dla tego przody aut ida wyzej, ale na przednie musze poczekac z miesiac jeszcze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.