Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

sprawa wyglada tak zamówiłem auto w grudniu. Ma być na lipiec. 
 

niestety nie mogę w żaden sposób dodzwonić ani w żaden inny sposób skontaktować się z moim sprzedawcom. 
 

w skrócie kiedy ja dzwonie do niego jest krótka odpowiedz „oddzwonię” i czekam i nic.  na maile nie odpisuje. 
 

kiedy dzwonie bezpośrednio do salonu z pytaniem czy on tam jeszcze pracuje mówią ze tak jest zajęty ale informacje przekazali i zaraz oddzwoni. I nadal czekam i nic. 

W skrócie obsługa jest dramatyczna. 
juz pomijam fakt że to PODOBNO MARKA PREMIUM. Tylko już skoro ktoś mówi że oddzwoni to niech oddzwania. 
 

W skrócie, czy można zmienić „opiekuna” swojego zamówienia.

czy jestem skazany na takie olewanie mnie przez sprzedawcę ? 

 

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy handlowiec ma kierownika, te kontakty są podane zwykle na stronie salonu, kontaktowałeś się z nim? 
Podaj również który salon omijać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.