Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano, pacjent E91 przedlift

E91 problem niedziałającego pilota podczas otwierania z klamki i pilota, muszę otwierać auto grotem.

Auto odpala dopiero po wsadzeniu kluczyka w stacyjkę

To tak:
- Obydwa piloty sprawdzone, nowe baterie, wysyłają sygnał - sprawdzone dodatkowym urządzeniem
- Wszystkie bezpieczniki sprawdzone wg schematu ze schowka, profilaktycznie wymienione na nowe - bezpieczniki numer 33, 56, 57, 63
- Wiązka z bagażnika po prawej stronie sprawdzona, zasilanie pod moduł Diversity idzie, jedyny przerwany kabel jaki był to od prawej lampy, naprawione i lampa świeci teraz bez zarzutu
- Wrzucony inny moduł Diversity, po złożeniu dalej brak reakcji
- W Inpie na PC jak i sprawdzane Autel - brak jakichkolwiek błędów związanych z CAS czy powiązanymi modułami - jedyne błędy jakie są to JBBF - A6CF(cyrkulacja powietrza od klimy z tego co kojarzę), A6D1(dodatkowa pompa wody) i DME/DDE - 4212, 4222, 4232(prawdopodobnie sterownik świec
- Wrzucany akumulator z innej E91 w której wszystko śmiga(miałem podejrzenie ze mój już do wyrzucenia) ale tez bez jakiejkolwiek zmiany
- Radio działa, światło stopu swieci
- Wymieniona antena na nową - przełożona lotka z działającego modelu

Kiedyś raz przestał mi działać USB i AUX w podłokietniku ale po wyłączeniu i włączeniu  auta zaskoczyło i się już nie powtórzyło

INPA widzi CAS, łączy się z nim i nie wykrywa żadnych błędów

Nie mam więcej pomysłów co do naprawy tego, ktoś coś może wspomóć bo już ręce opadają 😛

Opublikowano
W dniu 18.06.2023 o 14:03, gomez.pl napisał(a):

a zamki w drzwiach sprawdzone?

Otwieranie i zamykanie drzwi z guzika pod navi działa bez problemu

 

23 godziny temu, smiehoo napisał(a):

A może masz w aucie drugi kluczyk keyless, wiem że trywialne, ale mi się zdarzyło.

Obydwa kluczyki mam przy sobie, więcej nie posiadam 😜

Opublikowano

No właśnie o tym piszę, drugi kluczyk u mnie blokuje obydwa.

Po tym trzeba ten jeden włożyć do dziury wyjąć i dopiero zadziała.

Oczywiście nie tłumaczy to w żaden sposób braku działania z pilota.

Opublikowano

Witam, jak otworzysz drzwi to lampka nad lusterkiem wstecznym się zapala? Miałem podobnie u siebie i u mnie pomogło kombinowanie z "programowaniem" szyb przednich. Nie działał keylesgo na drzwi kierowcy. Po otwieraniu na maksa okna kierowcy, zamykaniu etc. wszystko wróciło do normy. U mnie wszystko działało, tylko najpierw lampka się nie paliła, tak jak by nie widział otwarcia drzwi. Nawet podświetlenie klamki działało tylko keylesgo nie. Na drzwi pasażera działało. Myślałem, że to albo zamek w drzwiach albo antena w drzwiach bo ponoć jest lub moduł komfortu. Ale tak jak piszę pobawiłem się szybami przy włączonym zapłonie i zamknięte drzwi i jakoś się udało. U mnie problem większy bo w E93 nie opuszczała (obniżała) się też szyba podczas otwierania drzwi (bez ramkowa). Aha jeszcze zamek w drzwiach psiknąłem siuwaksem ale wątpię że to zamek choć kto wie..

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Jak by ktoś szukał i miał taki sam problem to dalej nie rozwiązałem, kupiłem nawet nowy akumulator zapodałem do auta info że jest nowy i skasowałem błędy. Reakcji na otwieranie z kluczyka dalej brak. Sprawdziłem w INPA czy czujniki w klamkach z przodu działają i wyłapuje konkretne akcje dotyku, włożenia ręki czy otworzenia klamki. 
 

W dniu 22.06.2023 o 09:06, marcin62 napisał(a):

Witam, jak otworzysz drzwi to lampka nad lusterkiem wstecznym się zapala? Miałem podobnie u siebie i u mnie pomogło kombinowanie z "programowaniem" szyb przednich. Nie działał keylesgo na drzwi kierowcy. Po otwieraniu na maksa okna kierowcy, zamykaniu etc. wszystko wróciło do normy. U mnie wszystko działało, tylko najpierw lampka się nie paliła, tak jak by nie widział otwarcia drzwi. Nawet podświetlenie klamki działało tylko keylesgo nie. Na drzwi pasażera działało. Myślałem, że to albo zamek w drzwiach albo antena w drzwiach bo ponoć jest lub moduł komfortu. Ale tak jak piszę pobawiłem się szybami przy włączonym zapłonie i zamknięte drzwi i jakoś się udało. U mnie problem większy bo w E93 nie opuszczała (obniżała) się też szyba podczas otwierania drzwi (bez ramkowa). Aha jeszcze zamek w drzwiach psiknąłem siuwaksem ale wątpię że to zamek choć kto wie..

Światło nad lusterkiem się zapala. Przy odpalonym zapłonie też wykrywa otwarte drzwi kierowcy.

Co do szyb to zaprogramowałem na nowo wszystkie bo mi poszły siłowniki z tyłu i nowe montowałem więc przy okazji przód na nowo też skonfigurowałem.

Też przy zamykaniu drzwi urządzenie do wyłapywania sygnału wykazuje aktywność na tym paśmie co kluczyk, jak by auto sprawdzało czy nie został w środku kluczyk.

Edytowane przez sosul
Opublikowano

Kolego a jak w inpie sprawdzasz czy klamki działają?Ja też mam problem z keyless tzn nie działa otwieranie z dotyku klamki natomiast odpalanie bez włożonego kluczyka działa....Pomyślałem że sprawdzę klamki tylko nie pamietam jak to działało w przypadku bagażnika....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam panowie właśnie dorwałem pełny zestaw comfort access keyless go z modulami ,wiązkami i czujnikami i to zrobiłem tylko modułu cas2 który dostałem z kluczyka z pilotem nie przkodowalem na mój ale zrobiłem test i pilot działa z guzika otwiera i zamyka ale zblizeniowo tylko bagaznik otwiera a dzwi nie ,moduł passive który odpowiada za sterownie antenami brak błędów jest na zielono w ista i moje pytanie to dlatego że nie mam zkodowanego modułu cas pod swój?jak sprawdzić czujniki klamek w inpie ?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Siema, po długiej walce i wymianie multum części(nawet już zamówiłem drugiego CASa żeby zrobić klona) problem rozwiązałem.

Po kolejnym rozebraniu i sprawdzeniu napieć, klikalem guziki i auto reagowało spadały napięcia na poszczególnych kablach czyli w jakimś stopniu sygnał z pilota łapało. Dokopałem się gdzieś na zagranicznym forum jakie powinny być wartości na module Antena Diversity no i okazało się, że problemem u mnie było zbyt małe napięcie na jednym z przewodów.

  1. Czerwono/Żółty - +12v - zasilanie
  2. Niebiesko/Żółty - +4.4V - moduł Comfort Access
  3. Niebieski/Czerwony - +4.6V - dane kluczyka wysyłane do CAS(u mnie było ~1.8V, okazało się że przewód był lekko naderwany i nie dawał odpowiedniego napięcia a ze prąd był to nie zwróciłem na to uwagi w pierwszej kolejności)
  4. Czarno/Czerwony - 0V/12V w zależności czy drzwi zamknięte czy otwarte

Przerwałem przewód nr. 3 i zlutowałem go na nowo. Mam nadzieję że komuś pomoże to i zaoszczędzi czas 😜

Edytowane przez sosul

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.