Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak jak w temacie, od samego początku gdy auto mam (czyli od końcówki kwietnia 2023) to raz na 3 tygodnie wywala mi błąd jako niepotwierdzony z kodem P1100 P1101

na stronie https://bmwfault.codes/ 

pokazuje, że to Podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem, rząd 2, Podgrzewanie sondy lambda przed katalizatorem, rząd 1

 

I teraz mam pytanie, co to właściwie oznacza błąd podgrzewania sondy lambda? Dodam, że auto chyba normalnie pali to jest 9 litrów po mieście na 100 km

Te dwie sondy są już do wymiany? Jeśli tak to jakie polecacie firmy tylko bosh? Czy Dephi też wchodzi w grę?

Edytowane przez Dawid0306
Opublikowano (edytowane)

Podpinasz się pod komputer i patrzysz jakie jest napięcie sondy, jak nie bedzie wcale to wiadomo. Aczkolwiek najlepiej dostać się do wtyczki i zmierzyć miernikiem, jak będzie dużo wiecej niż 10omów to sonda do wymiany. Bo może być tak, że nie ma napięcia ze strony silnika, tez by trzeba sprawdzić, czy dochodzi prąd.

Edytowane przez Koperpl
Opublikowano
11 godzin temu, Borsuczek napisał(a):

Bezpiecznik od podgrzewania mógł się spalić. Sondy Delphi są mocno średnie 😉

Czyli tylko i wyłącznie bosh z tą wtyczką, która teraz po 450 chodzi ? 

Opublikowano
51 minut temu, Koperpl napisał(a):

Podpinasz się pod komputer i patrzysz jakie jest napięcie sondy, jak nie bedzie wcale to wiadomo. Aczkolwiek najlepiej dostać się do wtyczki i zmierzyć miernikiem, jak będzie dużo wiecej niż 10omów to sonda do wymiany. Bo może być tak, że nie ma napięcia ze strony silnika, tez by trzeba sprawdzić, czy dochodzi prąd.

Myślisz, że na dwóch martwych sondach takie spalanie by było? 

Jeszcze zapytam bo ten facet wymieniał akus w kwietniu (na sprzedaż) i włożył taki mini jak do malucha.

Auto stało 2 dni teraz i pokazało mi się czerwona kontrolka akumulatora.

Czy za słaby akus bo na pewno teraz taki mam może powodować takie rzeczy jak niedochodzenie prądu do sond ?  

Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.06.2023 o 12:11, Dawid0306 napisał(a):

Myślisz, że na dwóch martwych sondach takie spalanie by było? 

Jeszcze zapytam bo ten facet wymieniał akus w kwietniu (na sprzedaż) i włożył taki mini jak do malucha.

Auto stało 2 dni teraz i pokazało mi się czerwona kontrolka akumulatora.

Czy za słaby akus bo na pewno teraz taki mam może powodować takie rzeczy jak niedochodzenie prądu do sond ?  

Tego czy prąd nie bezie dochodził do sondy to nie wiem, ale wiem że odpowiedni akumulator to podstawa.  Musisz sprawdzić jaki rekomendowany masz tzn. jakie parametry powinny być dla Twoje auta. W sumie od tego może zacznij. Potem posprawdzaj całą instalcję elektryczną od sondy bezpieczniki, wtyczki itp. Ewentualnie można taką sondę ożywić, porządnie oczyścić i wygrzać, czasami pomaga 😉

Edytowane przez Koperpl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.