Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, 

Nie znalazłem za bardzo nic na ten temat więc pomyślałem, że napiszę. 

Jestem właśnie po wymianie wtrysków w n43 170km. Jakiś czas temu wrzuciłem też NOXEM i przy okazji podpytałem Kasparsa z Bimmerprofs o błąd 29E1 (zbyt bogata mieszanka). Początkowo myślałem, że NOX odpowiada pośrednio za ten błąd, ale Kaspars ma taką hipotezę, że niektóre dodatki do paliw mogą uszkodzić wtryski. Ma z resztą kilka artykułów na ten temat na swojej stronie. Przyznałem mu rację, ponieważ lałem różne dodatki do paliwa przez ostatni rok. Nie lałem tego często ale średnio raz na dwa miesiące. 

Oczywiście wątek oddziaływania niektórych składników dodatków paliwowych jest otwarty to jednak ważny sygnał dla użytkowników silników n43 i n53 aby z tym uważać. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za info 🙃 tak, dodatki bywają szkodliwe, natomiast przypominam, że w paliwach na stacji również są dodatki bo BYC MUSZĄ. Niestety pan Kaspars przy okazji zjadł wszystkie rozumy i jego racja jest naj. Tak, ma potężna wiedzę, ale chemia idzie ciągle do przodu i dodatki typu Keropur od BASF lub Oilsyn DNA czy Archoil 6900-p max które w składzie posiadają PEA nie są tak szkodliwe, bo powinno się je lać w proporcji 1:1000 do każdego tankowania

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za info 🙃 tak, dodatki bywają szkodliwe, natomiast przypominam, że w paliwach na stacji również są dodatki bo BYC MUSZĄ. Niestety pan Kaspars przy okazji zjadł wszystkie rozumy i jego racja jest naj. Tak, ma potężna wiedzę, ale chemia idzie ciągle do przodu i dodatki typu Keropur od BASF lub Oilsyn DNA czy Archoil 6900-p max które w składzie posiadają PEA nie są tak szkodliwe, bo powinno się je lać w proporcji 1:1000 do każdego tankowania.

 

Generalnie nie lał bym nic do auta, które nigdy nie widziało chemii, wtedy faktycznie może coś ruszyć i syf pójdzie na szynę. Natomiast od nowości lepiej zapobiegać niż leczyć. Ja osobiście leję 6900-p max i Oilsyn DNA do każdego tankowania i korekty są wzorowe, a uwierz że na tym się znam

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.