Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 2 tygodnie temu zacisnął mi się zacisk hamulcowy prawy przód lekko auto dawało na prawo do tego zaczęło telepać kierownicą (lekko), myślałem że koła zostały źle wyważone po zmianie ale nie mogło to być przyczyną ponieważ tydzień jeździłem już na zmienionych i nie było problemu, niestety do najbliższego warsztatu miałem 70 km. Wiec tak jechałem. 
Ogarnąłem zacisk poprawiło się tylko ściąganie samochodu ale zostało bicie takie lekkie kierownicy w przedziałach 70-100 wyżej już jest okej i ładnie leci, wiec teraz tak:
Auto sprawdzone na stacji diagnostycznej nic wszystko sztywne 
Wymieniłem tarcze na nowe (dalej to samo)
Zmieniłem felgi na nowe proste z BMW 17"
Nowe opony lato Continental 
Tydzień temu wymienione silentblocki (trochę lżej ale dalej jest to samo, koła wyważone 3 razy w tym raz na stacji z testem drogowym wiec wszystko dobrze już nie wiem co mam zrobić z tym mechanik sprawdzał samochód 3 razy wszystko sztywne wszystko siedzi jak powinno nigdzie nie widział luzów

wrzucam film jak to wyglada podczas jazdy, próbowałem pokazać to na postoju co mi się dzieje

 

 

Opublikowano

A opony są dobrze wyważone? Chodzi mi oto, czy nie masz dodanych "miliona" odważników, bo gumiarzowi nie chcialo sie przesunąć opony na feldze? 

Styk tarcz i felg są oczyszczone i gładkie? Czy jak wymieniales tarcze dobrze oczyszczono powierzchnie piasty (moze sprawdzić trzeba bicie)?

 

Opublikowano
On 30.05.2023 at 09:09, bastaz said:

A opony są dobrze wyważone? Chodzi mi oto, czy nie masz dodanych "miliona" odważników, bo gumiarzowi nie chce się sie przesunąć opony na feldze? 

Styk tarcz i felg są oczyszczone i uszkodzone? Czy jak wymieniales tarcze dobrze oczyszczono powierzchnie piasty (moze sprawdzic trzeba bicie)?

 

Nie widzę aby było ich mnóstwo maksymalnie ile na wyważaniu mu wychodziło to 35g. 
felgi nowe opony tez nowe maja około 3 tyg. Jak wymienialiśmy piasty tarcze z klockami wszystko było wyczyszczone z rdzy i innych brudnych rzeczy. 
bylem na stacji znów nic się nie dowiedziałem wszystko sztywne wszystko ładnie pracuje. 

Opublikowano

35g to dość sporo i tutaj przydało by było przesunąć oponę na feldze. W tej chwili, jak dobrze pamiętam, na przodzie to na jednym kole mam w sumie 15g a na drugim 10g (robiłem z testem drogowym i "optymalizacja" opony).

Opublikowano

wymieniłes zaciski... to wymień tarcze - może jak zacisk był zaciśnięty to nagrzał tarczę i ona się delikatnie wygieła i teraz z nowymi zaciskami i tak bije...

 

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 12.06.2023 o 08:45, Marcin750 napisał(a):

wymieniłes zaciski... to wymień tarcze - może jak zacisk był zaciśnięty to nagrzał tarczę i ona się delikatnie wygieła i teraz z nowymi zaciskami i tak bije...

 

Tarcze nowe, klocki nowe, nowe silentblocki wahaczy, nowa piasta, nowe opony, nowe felgi OEM BMW. Dalej to samo 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 17.07.2023 o 08:52, bastaz napisał(a):

Zostaje przekładnia 😐

A czy można ją jakoś "skręcić" znaczy chodzi mi o skręcenie luzu na niej jeżeli taki by występował? I czy wgl. To może być przekładnia jeżeli nie daje żadnych innych oznak? Nie stuka nic się nie dzieje wspomaganie wszystko chodzi jak powinno? 

Opublikowano

Żeby wyrabiają się na środku listwy także jak tu zniwelujesz luz to będzie ciężko chodzić przy skręcaniu. Niby powinno trochę stukać. W e46 tez miałem problem z drganiami i wymiana magla pomogła ale u mnie stukało na kostce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.