Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś zamek po str. kierowcy dostał szału - zaczął sam sie otwierać / zamykać. Siedząc w środku, próbując z kluczyka zamknąć drzwi następnie otworzyć, dostawałem takie coś - https://files.fm/u/h8xx8q9fm -

Mam Keyless - wszystkie klamki odłączyłem - błąd nie zniknął. Gdzie szukać przyczyny ?


Bimmertool pokazuje takie błędy:


FEM - przedni moduł nadwozia

- 9307A9

- 9307AE

- 9307AF

- 9307B6

- 9308B0

- 9307BA


Po wykasowaniu błędów, zostają tylko dwa:

9307af - drzwi pasażera / tylna strona niedozwolona aktualna wartość na linii odblokowania

9307B6 - drzwi kierowcy / przednia strona niedozwolona aktualna wartość na linii odblokowania

Opublikowano

Cześć

Ja po odpięciu klamek w F11 mam "stałe" 4 błędy uznane przeze mnie jako błędy systematyczne :D - wszystkie "niedopuszczalna wartość prądu na linii odblokowania".

U ciebie natomiast wystepuje 6 błędów...

1- "9307A9" nie mogę nigdzie rozszyfrować...

2- "9307AE" - Elektronika klamki zewnętrznej, drzwi pasażera: linia DATA, zwarcie do masy

3 i 4 - standardowe W/G mnie błędy odpięcia klamki

5- "9308B0" - "Identification transmitter: undervoltage, battery" co google przetłumaczył: - "Nadajnik identyfikacyjny: podnapięciowe, akumulatorowe"

6- również nie mogę namierzyć.

Piszesz, że wszystkie klamki odpiętę więc błędów o niedopuszczalnej wartości prądu... powinieneś mieć sztuk cztery...

Bardziej bym się zainteresował tym ewentualnym zwarciem i niskim napięciem z błędu 2 i 5.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano

Tam te błędy zniknęły, zostały poniższe - czyli tak jak wyżej, pewnie po odłączeniu klamek:

9307A1

9307A8

9307AF

9307B6


Lecz drzwi w czasie otwarcia wciąż zachowują się tak jak na filmie - czy to może być linka drzwi kierowcy? Które bezpieczniki mógłbym ewentualnie sprawdzić? Z góry dzięki za informacje

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniłem zamek kierowcy - problem ustał. Brałem zamiennik z allegro, pierwsze wrażenie takie, że trzeba mocniej drzwiami zamykać - ori, bez dociągów łatwiej się domykał... więc raczej polecałbym ori (chyba że na taką sztukę trafiłem) - sama wymiana przy drzwiach kierowcy była problematyczna, jest tam pręt taki plastikowy do awaryjnego otwierania drzwi, żeby go wyciągnąć, to trzeba cały zamek odkręcać, później się nagimnastykować...
Klamki zamówione z Ali - na razie dwie, zobaczę jak z jakością, później resztę wymienię.

Opublikowano

Klamki z Ali dzialaja od kilku do kilkunastu tygodni. Informacja od żądnych tanich rozwiązań znajomych... Ja wymieniłem u siebie wszystkie na ori i nie ma z nimi problemów.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podepnę się pod temat, przestał mi zamykać/otwierać się zamek w drzwiach pasażera z pilota i przycisku na desce (ciągniecie za klamkę otwiera i wciśnięcie cypla zamyka). Pytanie czy da się dostać do środka zamka żeby go ew. naprawić czy tylko wymiana na nowy/używany/zamiennik?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.