Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdziłem na stronie BMW i okazuje się że mam 3 akcje serwisowe, tzn jedna przywoławcza i dwie techniczne. Kody akcji:

0032420300,

0013730300,

0011290700.

Moze ktoś wie o co chodzi i czy warto się umawiać na te akcje.. Żeby nie zepsuli auta.. :)

Opublikowano

Jeden kod znalazłem, ale skoro nie znalazłem pozostałych to zapisałem wszystko.

Tak się składa że na tym forum jestem od 2011 roku i znam zasady. Nie jestem nabijaczem postów, więc mam ich stosunkowo niedużo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj VIN auta, bez tego będzie trudno Ci pomóc i dostarczyć informacje których oczekujesz.
Opublikowano

Już wszystko ustaliłem. Tylko nie wiem który kod jest przypisany do akcji:

1. Aktualizacja jakichś sterowników i oprogramowania po to aby samochód wcześniej informował o nieprawidłowościach.

2. Wymiana poduszki kierownicy.

3. Wymiana chłodnicy EGR.


Informacje uzyskałem od pracownika Auto Fus Białystok.

Akcje odbywają się dwuetapowo. Etap pierwszy to kontrola organoleptyczna, nie licząc aktualizacji oprogramowania oczywiście, etap drugi fizyczna wymiana poduszki i chłodnicy EGR. Nie wiem dlaczego tak, ale ktoś tak sobie to wymyślił.

Zastanawiam się tylko jak mocno popsują samochód tą aktualizacją.. Nie mam nic niefabrycznego. Pracownik serwisu zaznaczył że wszelkie niefabryczne modyfikacje, po aktualizacji zostaną utracone.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Już wszystko ustaliłem. Tylko nie wiem który kod jest przypisany do akcji:

1. Aktualizacja jakichś sterowników i oprogramowania po to aby samochód wcześniej informował o nieprawidłowościach.

Zapewne jest to "Programowanie sterowników (DDE)" i jest sporo informacji o tym na forum.

Opublikowano


(...)Akcje odbywają się dwuetapowo. Etap pierwszy to kontrola organoleptyczna, nie licząc aktualizacji oprogramowania oczywiście, etap drugi fizyczna wymiana poduszki i chłodnicy EGR. Nie wiem dlaczego tak, ale ktoś tak sobie to wymyślił.

Zastanawiam się tylko jak mocno popsują samochód tą aktualizacją.. Nie mam nic niefabrycznego. Pracownik serwisu zaznaczył że wszelkie niefabryczne modyfikacje, po aktualizacji zostaną utracone.

 

Mi powiedzieli. że akcja jest jednoetapowa i wymieniają/aktualizują wszystko bez wcześniejszego sprawdzania. Czekam, aż dojadą części do ASO i mają dzwonić z terminem.

Opublikowano
Ja miałem informacje ze najpierw oglądają, potwierdzają jakie numery części i dopiero wtedy zamawiają. Powiedziałem pracownikowi ASO ze przecież jest VIN auta do którego są przypisane odpowiednie czesci i skoro jest wymiana, na ustalony termin można odpowiednią poduszkę i chłodnice zamówić... Stwierdził że u nich jest taka procedura ze najpierw oglądają...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja miałem informacje ze najpierw oglądają, potwierdzają jakie numery części i dopiero wtedy zamawiają. Powiedziałem pracownikowi ASO ze przecież jest VIN auta do którego są przypisane odpowiednie czesci i skoro jest wymiana, na ustalony termin można odpowiednią poduszkę i chłodnice zamówić... Stwierdził że u nich jest taka procedura ze najpierw oglądają...

 

To zależy od rodzaju akcji, jest kilka.

Daj vin to podrzucę opisy akcji.

Opublikowano
Dzięki kolego, ale już wszystko wiem...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No i byłem na akcji serwisowej. Jedna wielka fikcja. Firma BMW na wszelki wypadek się zabezpiecza bo...chłodnic EGR brak na chwilę obecną,poduszek brak. Jedynie co zrobili to wgrali nowy soft,żadnej różnicy na chwilę obecną nie odczuwam. Podobno zdjęli EGR i sprawdzali od środka chłodniczke. U mnie było wszystko ok,ale w przypadku kiedy byłaby nieszczelność auto musi zostać u nich do czasu wymiany. Chłodnic brak,może nawet do końca roku . Jeżeli chcesz zabrac,oczywiście możesz,ale podpisujesz kwit że na własną odpowiedzialność. I takim oto sposobem BMW ma czyste rączki,za nic nie odpowiada . Albo nasze auta stoją u nich po pół roku czekając na chłodnice,albo zabierasz i problem jest twój. Aut zastępczych oczywiście brak...

Nie wiem czemu ale czuję się wydymany ..

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 13.06.2023 o 06:36, Kecaj72 napisał(a):

No i byłem na akcji serwisowej. Jedna wielka fikcja. Firma BMW na wszelki wypadek się zabezpiecza bo...chłodnic EGR brak na chwilę obecną,poduszek brak. Jedynie co zrobili to wgrali nowy soft,żadnej różnicy na chwilę obecną nie odczuwam. Podobno zdjęli EGR i sprawdzali od środka chłodniczke. U mnie było wszystko ok,ale w przypadku kiedy byłaby nieszczelność auto musi zostać u nich do czasu wymiany. Chłodnic brak,może nawet do końca roku . Jeżeli chcesz zabrac,oczywiście możesz,ale podpisujesz kwit że na własną odpowiedzialność. I takim oto sposobem BMW ma czyste rączki,za nic nie odpowiada . Albo nasze auta stoją u nich po pół roku czekając na chłodnice,albo zabierasz i problem jest twój. Aut zastępczych oczywiście brak...

Nie wiem czemu ale czuję się wydymany ..

 

nie do końca jest tak jak piszesz. Skoro byłeś w serwisie to pod Twój VIN jest zamawiana chłodnica i poduszka. Przydzielana jest w kolejności zgłoszeń  będziesz powiadomiony jak przyjdzie. Czasem to trwa kilka dni , czasem jednak dłużej - w zależności on numeru chłodnicy. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.