Skocz do zawartości

Wtyczka przepustnicy


Koperpl

Rekomendowane odpowiedzi

Hej rozbierałem przepustnicę w e91 n47 i zauważyłem, że wtyczka w jednej z czterech dziurek nie ma pinu. Raczej to nie powinno być puste gniazdo? tylko powino to wyglądać jak w pozostałych trzech. Pytanie jak to teraz naprawić? Wystarczy samego pina wcisnąć?

https://drive.google.com/file/d/11RgpWkGufr0p5e3hqm48kyIUuMwGxV8K/view?usp=sharing

Edytowane przez Koperpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej, okazuje się że we wtyczce idą tylko 3 kabelki. Więc po co są 4 piny w przepustnicy? Dodatkowo myślałem, że przepustnica powinna pracować w zależności od obrotów, a u mnie tylko się otwiera i potem zamyka jak wyłączam auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak ma być. Sa tylko trzy piny. Masa, zasilanie i sygnal z DDE. W dieslu to bardziej klapa gasząca, niż przepustnica, żeby nie telepalo silnikem przy gaszeniu. Nie wiem co sie dzieje podczas wypalania DPF, ale wymagana jest sprawna. Inaczej procedura nie ruszy. Nie ma znaczenia przy zwyklej jeździe. Musi być otwarta, bo jak zasłonisz dolot to auto zgaśnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak ma pracować przepustnica w dieslu.

Przy wypalaniu klapa się przymyka a w pozostałych sytuacjach działa bardziej jak klapa gasząca.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.