Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent e91 320D 177km N47 08r. Problem falowanie/nie równa praca silnika na biegu jałowym. Wszystkie błędy poniżej. Pytanie za co się zabrać? Czy już można stwierdzić gdzie tkwi problem?


Błąd:

483D - "Nastawnik przepustnicy"

447B - "Sonda Lambda"

40A4 - "Regulator układu powrotnego spalin, długookresowe znoszenie"

i po dłuższej jeździe pojawił się

4D03 - "Czujnik ciśnienia spalin"


Ciśn.wsteczne DPF 11,99 hPa

Obroty 836,50 rpm


829 rpm - 11hPa

1828 rpm - 23hPa

23734 rpm - 79hPa

3779rpm - 128hPa

Opublikowano
Przepustnica, która w sumie okzauje się klapą gaszącą, wyczyszczona i przy okazji "czujnik ciś. doł" który jest na kolektorze. O dziwo po tym zabiegu, zniknął błąd z przepustnicą i czujnika ciśnienia spalin. Dziwne jest, że ciśnienei paliwa z oczekiwanego np 240bar, to rzeczywiste skacze z np 230 az do 360 bar. Prawdopodobnie problem z czujnik/regulator na pompie paliwowej.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Falowanie obrotów powodował, zawór niskiego ciśnienia. Przeczyściłem go, troszkę pobawiłem sprężynką i się udało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.