Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakie macie opinie nt. tych opon.

Dal mnie na mokrym to straszny bubel.

Opny mają przebieg może 3 tyś km, ponieważ po odbiorze ubrałem w zimowe, na początku myślałem że to kwestia dotarcia...

ale powiem tak, na mokrym to lepsze już były kupine budżetowe zimowe kormorany za 1300pln/ komplet.

Dopóki nie zerwie przyczepności jest ok, ale rano wczoraj jadąc do pracy na bardzo bocznej drodze w ciasnym łuku, przy 40 km/h specjalnie wprowadziłem auto w poślizg...

o mało nie wylądowałem w rowie, gdzie jeżdżąc wcześniej starą skodą rapid ale na Uniroyalach całosezonowych samochód zachowywał się o wiele bardziej przewidywalnie...

Oczywiście z samochodem wszystko ok... tylko te opony są od początku jak dla mnie nie nadające się do jazdy na mokrym.

Bo czasami trzeba będzie na drodze wykonać podobny manewr w celu uniknięcia kolizji i samochód na tym ogumieniu nie posłucha.

Gwiazdki z BMW można sobie wsadzić w 4 litery.

Jak się zużyją, to kupie coś normalnego, za pól ceny i na pewno będzie lepiej.

Opublikowano
ja już jeden komplet tych bridgestonów l (ale 17") zjechalem i kupiłem komplet nowych - identycznych, z gwiazdką. Nie zauważyłem problemów z przyczepnością, a z trwałością. Wytrzymały w sumie 1,5 sezonu i miały już 4mm.
Opublikowano

Turanza 1? 5? 6? sa rozne modele, zakladamy ze nowsze lepsze :mrgreen:

ja mam ziomwe BS i wszystko ok, ojciec ma BS lato i zima, rowniez wszystko ok


chyba ze sponsoruje cie kormoran i ponownie chcesz nas do nich przekonac :norty:

Opublikowano
chyba ze sponsoruje cie kormoran i ponownie chcesz nas do nich przekonac :norty:

 

Też o tym pomyślałem, bo to nie pierwszy post wychwalający Kormorany :D


Co do tematu - dla mnie jest lepiej, niż się spodziewałem. W innych autach z reguły szedłem w PS4, tutaj jeszcze nie odczuwam takiej potrzeby (choć nie jest to ten poziom co PS'y). Tym bardziej nie miałem sytuacji, żeby auto weszło w poślizg, a zdarza mi się przekroczyć 40km/h :roll: :wink:

Opublikowano

Moje to turanza 005, z 2022 roku.

Na suchym są świetne, może po tych Uniroyalach, kilka kompletów zjeździłem mam większe wymagania co do przyczepności na mokrym...? w końcu to typowe deszczówki...

No nic, w takim razie muszę uważać jak popada i jedźić przewidywalniej... a kolejny komplet to raczej zakupie deszczówki...

a ta gwaizdka w moim przypadku nie czyni cudów...

spodziewałem się czegość więcej...

jest jeszcze jeden aspekt , ciśnienie przód wychodzi 2.9 lub 3 bary, spuszcze do 2.7, może to jest klucz...

Opublikowano
chyba ze sponsoruje cie kormoran i ponownie chcesz nas do nich przekonac :norty:

 

Nikt nie sponsoruje, po prostu zakupiłem , kolega mi polecił, i jestem pozytywnie zaskoczony.


W 118 żona ma Michelinki 17 z przebiegiem ponad 30tyś km, letnie i trzymają świetnie również na mokrym vs Bridgestone

Opublikowano
Auto odbierałem w maju 2022 na tytułowych bridgestonach. W moim odczuciu opony średnie, niepewne w zakrętach. Nie wiem jak z trwałością, wymieniłem po kilku miesiącach na zimówki pirelli sotto zero 3. Na zimowkach auto o wiele pewniejsze w prowadzeniu. Na lato zakupiłem 19 z oponami pirelli p zero, z początku sprawiały wrażenie twardych jakby plastikowych, jednak mino to samochód prowadził się lepiej niż na bridgestonach. Obecnie jest bajka, chodź porównałem opony letnie z zimowymi oraz 18’ 225 z 19’ 235.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Miałem Brigdestony Turanzy w poprzednim aucie od nowości. Przez pierwsze 2 lata byłem w miarę zadowolony, ale potem opony zrobiły się strasznie śliskie szczególnie na mokry. Kiedyś właśnie po deszczu bym z zakrętu wyleciał 👎. Uważam, że jako nowe są jeszcze w miarę, ale ogólnie przez większość użytkowania śliskie i potrafią gwałtownie bez ostrzeżenia tracić przyczepność co bywa zaskakujące.

Nie polecam i unikam tych opon.

Opublikowano

Mam dokładnie te same wrażenia. 120i, ta sama opona. Są nieprzewidywalne na mokrym. Na Hankookach w poprzednim samochodzie jezdzilo mi sie o niebo lepiej, ale to był ventus S2 zdaje sie EVO. Dojadę je na około 50tys km i zapewne poszukam jakiejś innej opony.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po czasie jednak muszę przyznać rację - fabryczne Bridgestone'y to porażka na mokrym asfalcie. Przy większych opadach nie da się bezpiecznie włączyć do ruchu, zrywa przyczepność nawet przy uważnym dodawaniu gazu 😑

Opublikowano
2 godziny temu, Marco120i napisał(a):

Po czasie jednak muszę przyznać rację - fabryczne Bridgestone'y to porażka na mokrym asfalcie. Przy większych opadach nie da się bezpiecznie włączyć do ruchu, zrywa przyczepność nawet przy uważnym dodawaniu gazu 😑

Ale maja gwiazdkę 😅 to najważniejsze dla BMW 😅😅

BMW THE1 F40 120d - M Sport, Skyscraper Grey (2022)

Odebrany! https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=229&t=395918

icon1.png

Opublikowano

Nie wiem czy wytrzymam z tym ogumieniem do 50tys. Pilot sporty 4S to w ogole da sie kupic z run flat czy zostaja juz tylko pzero od Pirelli? Ciekawe jak te kapcie na mokrym daja rade. Ani Pzero ni PS4S nie mialem okazji uzytkowac.

Opublikowano

Masz tańsze opcje niż pzero albo pilot sport

Ja mam z fabryki Michelin Primacy, z tego co pamiętam są run on flat, ale może kręcę...

Jeszcze jest GoodYear efficient grip chyba istnieją

Opublikowano
23 godziny temu, morfang napisał(a):

Ja mam z fabryki Michelin Primacy, z tego co pamiętam są run on flat, ale może kręcę...

rowniez dostalem primacy 4 - potwierdzam, nie maja RFT 🤪

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.