Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam mały problem.Mam silnik jak w opisie silnik chodzi idealnie z małym ale....Otóż gdy temperatura na dworze osiąga 20 stopni auto przerywa rzadko jednak jest to wyczuwalne najbardzie przy jezdzie na tempomacie szarpnie 3 razy i jedzie dalej.Co dziwne gdy na dworze jest zimno tego problemu nie ma wcale. Gdzie szukać przyczyny?


P.S Zadnych błędów nie ma.Auto miało jakieś 2 lata temu wymionony rozrząd. Olej co rok.Temperatura silnika idealna ekologia wyrzucona.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Masz aplikację bimmer? To z rana podłącz się, potem odpal auto i sprawdź korekty ciśnienia paliwa rzeczywiste/oczekiwane i czy te rzeczywiste bardzo mocno skaczą i o jak dużo.

Opublikowano

NIc nie rozbierałem....Ale dziwne że dzieję się to tylko jak na dworze jest ponad 15 stopni.Np rano jadę do pracy temperatura 8 stopni zero poszarpywania itp po pracy szarpie.Ale tylko przy jednostajnej jezdzie np po podjezdzie pod górkę

Opublikowano

To ja miałem podobne objawy, tylko do tego jeszcze lekkie falowanie na jałowym. Wykręciłem zawór niskiego ciśnienia na pompie paliwowej, przeczyściłem i jak na razie jest okej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.