Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od kilku miesięcy borykałem się z błędami wynikającymi z niskiej wydajności katalizatorów. N52 B25, 220k przebiegu. Na początku dolewałem do paliwa środki mające wyczyścić katalizatory, z marnym skutkiem. Następnie zamontowałem tuleje dystansowe pod sondy lambda, za katalizatorami, bez oczekiwanego rezultatu. Wymieniłem wszystkie sondy (przebieg) rezultat, jak powyżej. Aż wreszcie trafiłem na tohttps://www.liqui-moly.com/en/catalytic-system-cleaner-p000055.html#8931Od ponad miesiąca, bez błędów. Nawet gdybym miał stosować ten preparat raz na kilka miesięcy, to warto. Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tuleje to można sobie było montować w 1995.. w silnikach z serii N taki manewr nie przejdzie. Co do środka bdb, są też Oilsyn Petrol Doktor oraz Archoil 6400-p max, dodatkowo zawierają estry, smary i polieteroaminy

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.