Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich,

E39 520i 1998 od jakiegoś czasu podczas jazdy wyłącza się układ ABS I kontroli trakcji, spowodowane jest to niskim napięciem, które po około 10 minutach spada do 10 V. Po jakimś czasie auto siada z powodu braku zasilania. Wymieniony został alternator, akumulator i przeczyszczone punkty masowe. Podczas pracy silnika podłączyłem Dlphiego, lista błędów była duża co podejrzewam było spowodowane pracą na niskim napięciu. Podczas diagnozy deski rozdzielczej wyskoczył błąd K-Bus, a napięcie podczas odczytu ECU pokazuję napięcie ładowania które oscyluje od 1V-45V.

Wydaje mi się, że usterka siedzi w ECU.

Może ktoś miał podobny przypadek albo coś doradzi.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw sprawdź jakie jest ładowanie w menu na zegarach i porównaj z pomiarem bezpośrednio na klemach oraz na przyłączu w komorze silnika.

podczas odczytu ECU pokazuję napięcie ładowania które oscyluje od 1V-45V

Delphi to nie jest dobre narzędzie do diagnostyki BMW, bo często potrafi wyprowadzić w pole.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.