Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przed jazdą próbną trzeba się upewnić czy ma aktualne OC. Nie widzę potwierdzenia w CEPiK ani UFG.
Opublikowano
w tych czasach brać się w takiej kasie za używanego diesla to na prawdę głupi pomysł
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten iks pierwszy wygląda ładnie.

Jak nie przeszkadza słabe wyposażenie, to zweryfikować, dobrze przejrzeć, zrobić mądry remap, i banan na twarzy przez lata.

Będzie fajnie jeździł, mało palił, i sporo wytrzyma.

:cool2:


BTW.

Pisać, że w tych czasach kupowanie diesla

to na prawdę głupi pomysł
to trzeba być naprawdę "inteligentnym inaczej"...

@Bing - używaj własnego mózgu, a nie tylko powielaj stereotypy ekoterrorystów.

A jak nie wiesz o co chodzi, przejedź się do Afryki (oczywiście nie do hotelu) i tam popracuj nad ekologią.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bing za dużo czytasz wypocin pseudo dziennikarzy.


Ograniczenia dotyczą norm spalin Euro a nie tego czy samochód to diesel czy benzyna



WBA71AC0705P37421 / Seria:X1 F48 LCI / Opis sprzedaży:X1 18d / Nadwozie:SAV

Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:71AC / Skrzynia biegów:71AC / Układ kierowniczy:Lewostronny

Data produkcji:09.27.2019 / Lakier:300 / Tapicerka:EGAT

Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość

Drzwi 5

Silnik B47B

Pojemność 2

Moc (kW) 110

Napęd FRONT

Lakier 300 alpinweiss 3

Tapicerka EGAT Materiał Grid/antracyt


Wyposażenie seryjne

023E Obręcz BMW, st. le., szprycha V 560

02VG Performance Control

0493 Zespół schowków

04FS oxid-silber mat, akc. czarny z wys.poł.

0548 Licznik kilometrów

Opcje

01CB Zakres CO2

0205 Automatyczna skrzynia biegów

0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy

02PA Zabezpieczenie śrub kół

02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

02VC Zestaw naprawczy do opon

0302 Instalacja alarmowa

03AA Reling dachowy, czarny

0423 Dywaniki podłogowe Velours

0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

0473 Podłokietnik przedni

0507 Park Distance Control z tyłu (PDC)

05AV Active Guard

05DA Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.

0698 Area-Code 2 do DVD

06AC Inteligentne połączenie ratunkowe

06AE Teleservices

06AK Connected Drive Services

06AP Remote Services

06UN Nawigacja

0877 Brak obsługi krzyżowej

08A1 Polska wersja językowa

08AP Dummy-SALAPA

08AT Literatura pokładowa, polski

08KB Termin wym.oleju 24 miesiące/25 000 km

08R9 Czynnik chłodniczy R1234yf

08TF Aktywna ochrona pieszych

09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

Opublikowano
nowoczesny diesel się skończyl panowie, serwis jest zbyt drogi dla relatywnej oszczędności na paliwie, spoko nie mam nic przeciwko kupowaniu diesla ale takie pokroju M57 bo taki silnik to warto mieć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nowoczesny diesel się skończyl panowie, serwis jest zbyt drogi dla relatywnej oszczędności na paliwie, spoko nie mam nic przeciwko kupowaniu diesla ale takie pokroju M57 bo taki silnik to warto mieć

Znowu stereotypy.


BTW.

Nie chcę mi się szukać, więc wkleję post z dzisiaj.

Bohaterem był ten "zły" silnik N47T 218KM w 525d F10 2015 rok, czyli ten "okropny" 4 cylindrowy diesel N47 biturbo...,po taryfie, z przelotem +/- 500 tys. km...

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=401809


Robimy zakłady jakby wyglądała eksploatacja tej taryfy, gdyby zamiast tego N47 bym tam równoletni 4 cyl. benzyniak - czyli N20?

Przez te 500 tys. km, N20 spaliłby po 2 litry więcej na 100km więcej aniżeli N47, co dałoby 10.000 litrów razy 6zł za litr = 60.000 zł.

A 2 litry to optymistyczna różnica. Bo realnie to pewnie 3 litry. Czyli 90.000 zł...

O różnicy w trwałości nie będę się rozwodził, czy w rzeczywistym poborze oleju, bo to wszem wiadomo.

Także tego...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bing ile km przejechałeś dieslem z silnikami rodziny BXX ?

Jak ok. 0,5mln km


Problemy napotkane w samochodach:

G31 przy ok 80 tys km zepsuł się mechanizm żaluzji za nerkami, łącznie przejechane 150.000 km bez problemów (prawie całość na Power Boxie z Vtecha, samochód oddałem do BMW po 3 latach użytkowania)


Nietypowa awaria trafiła się w F31 B47 2019, przy 40.000 km odłamało się mocowanie + na alternatorze, samochód bezkolizyjny i bezwypadkowy, wadliwa część, około 100.000 km do wymiany sonda lambda za katem (400 PLN)


Nigdy nie miałem problemów z DPF, system Adbulue w żadnym z diesli rodziny B


Powiem więcej, miałem E39 530i M54 w 2006 roku, później Alpinę E39 B10V8 M62 i z tymi silnikami miałem wielokrotnie więcej problemów...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ograniczenia dotyczą norm spalin Euro a nie tego czy samochód to diesel czy benzyna.

Nieprawda. Planowane obostrzenia są ostrzejsze dla diesli. Oczywiście w przypadku tego konkretnego samochodu jeszcze długo nie trzeba się o to martwić.

Opublikowano

Robimy zakłady jakby wyglądała eksploatacja tej taryfy, gdyby zamiast tego N47 bym tam równoletni 4 cyl. benzyniak - czyli N20?

Przez te 500 tys. km, N20 spaliłby po 2 litry więcej na 100km więcej aniżeli N47, co dałoby 10.000 litrów razy 6zł za litr = 60.000 zł.

A 2 litry to optymistyczna różnica. Bo realnie to pewnie 3 litry. Czyli 90.000 zł...

O różnicy w trwałości nie będę się rozwodził, czy w rzeczywistym poborze oleju, bo to wszem wiadomo.

Także tego...

 

a kto normalny trzyma auto do przebiegu 500tkm? po za tym przecietny użytkownik nie robi tak dużych przebiegów, a zwykle kupuje takiego diesla jak on już lata świetności ma dawno za sobą...


 

Problemy napotkane w samochodach:

G31 przy ok 80 tys km zepsuł się mechanizm żaluzji za nerkami, łącznie przejechane 150.000 km bez problemów (prawie całość na Power Boxie z Vtecha, samochód oddałem do BMW po 3 latach użytkowania)


Nietypowa awaria trafiła się w F31 B47 2019, przy 40.000 km odłamało się mocowanie + na alternatorze, samochód bezkolizyjny i bezwypadkowy, wadliwa część, około 100.000 km do wymiany sonda lambda za katem (400 PLN)


Nigdy nie miałem problemów z DPF, system Adbulue w żadnym z diesli rodziny B

 

 


Nie miałeś z tym problemów bo ujeżdżałeś te samochody jak były nowe lub prawie nowe a nie ponad 10 letnie czy 15 letnie w dieslu

 

Możesz podać jakiś konkretny link do takiego projektu? Równie dobrze mogę napisać że kryterium będzie kolor lakieru...

 


może nie jest to konkretny link do projektu ale w tym filmiku co nie co można usłyszeć





Ja nie mówię że łykam informacje jak typowy pelikan TVP ale jak widać to co dzieje się na świecie to ludzie nie mają nic do gadania :arrow:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nooo to rzeczywiście poważny film :) Łykasz jak pelikan wszystko na YT? Nakręć swój...
Opublikowano
Nooo to rzeczywiście poważny film :) Łykasz jak pelikan wszystko na YT? Nakręć swój...

 

skoro weszła norma spalin euro 4 pozniej euro 5 i euro 6 z kilkoma akutalizacjami to myślisz że nie wejdzie euro 7?

w zakaz nowych aut spalinowych od 2035 też nie wierzysz? ( w UE oczywiscie mam na myśli )

  • Moderatorzy
Opublikowano

Noo dane z Krakowa są najlepsze. Wszczynasz dyskusje i nie bardzo wiesz o czym, piszesz aby pisać.

Powoli zaczynam postrzegać Ciebie jako forumowego trolla.

Przeczytaj też regulamin działu.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Piszesz nie na temat wszczynając wcześniej dyskusję nie na temat.

Prawda jest taka, że zaraz dostaniesz bana jak się nie uspokoisz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.