Skocz do zawartości

118 vs 120


Michał TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Jako wskazówkę mogę napisać, że ja mam w 120i adaptacyjne zawieszenie, koła 18 i uważam, że jest mało komfortowo. Jechałem też na sportowym i w Krakowie chyba bym zwariował. Trzeba jednak pamietać, że to są indywidualne preferencje, dla kogoś innego może być fajnie.

Na oponach letnich bez run flat jest jeszcze ok, ale na zimowych z run flat jak dla mnie słabo.

Co do ciśnień, to z tego co pamiętam na tabliczce dla 225/40/18 minimalne dla letnich bez run flat 2.5 i 2.3, a dla zimowych z run flat 2.8 i 2.4.

Edytowane przez Lukas68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, morfang napisał(a):

Trzeba się samemu przejechać, moim zdaniem nie jest zbyt twardo, jeździ mi się bardzo komfortowo 😛 Miałem okazję zrobić 12h do Włoch latem i bardzo dobrze się czułem po trasie (jakość dróg miejscami była wątpliwa).

Mam podobne odczucia i zgadzam się z tym, że trzeba samemu wypróbować. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie mogę powiedzieć, że jeśli ktoś jest zdecydowanie nastawiony na komfort to nie powinien kupować tego auta. Jeśli jednak oczekujesz dobrego prowadzenia (nie żeby było jakieś wielce sportowe), a nie chcesz wersji typowo sportowych (np. Golf GTI, Cupra Leon itp.), to jest to dobra opcja. Komfortu to chyba należy szukać w Mercedesie albo u Francuzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.