Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu w swoim e92 (n57) mam bardzo mocne wibracje silnika na zimnym, jeśli obroty spadną do ok 600. Wskazówka obrotomierza faluje ok 50obr w obie strony. Po rozgrzaniu problem znika. Do tego spaliny wydobywają się tylko z prawej rury (tłumik oryginalny, dpf). Co mogło się zepsuć?



Błędy:

4DFF Siłownik klapy wirowej, regulacja (było już wcześniej)

3FF1 Miernik masy powietrza

4D03 Czujnik ciśnienia zwrotnego wydechu

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.