Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wiele już widziałem postów z tym związane ale w żaden sposób nie mogę dojść co u mnie jest nie tak, a więc świecą się kontroli abs, kontrola trakcji jak i airbag. Pod kompa podłączyłem w abs wyszedł błąd


21 control unit error

Error frequency 255

Vehicle speed 2.75

ASC passive

ABS-control passive

stop light switch off

ASC-control passive


Błąd co jakiś czas wraca i jedyne co wyczytałem to to, że albo jest to problem lewego przedniego czujnika bądź modułu abs, czujnik wymieniłem na nowy ze sklepu a moduł był poddany regeneracji jak i prędkościomierz chodzi, ekonomizer również, na desce rozdzielczej wszystko działa. Moduł również kodowałem lecz bez skutku kontrolki nadal się świecą. Zauważyłem również, że wtyczka, która wchodzi w moduł abs ma ogrom kabli i na 2-3 widać pęknięcia i zastanawiam się czy może to jest problem.


Następnie poduszki powietrzne się zaczęły palić, oczywiście włączyłem inpe i są błędy, gdy jednak chce owe usunąć inpa odmawia i dostaje błąd error ecu rejected i nic dalej. Wyczytałem i tutaj, że bym musiał przedliftowym moduł poduszek dać bo ten jest tak wadliwy, że nie za bardzo da się usunąć błędy.


Błędy z airbagów:

22 MRSA front left

Error frequency 2

Error not active at the moment

Communication error

Error is sporadic


23 MRSA front right

Error frequency 2


I te dwa wyżej się powtarzają dwa razy


I potem

240 internal ecu error

Error frequency 134


17 supply voltage

Error frequency 10

Error not active at the moment

Error is sporadic



Już nie wiem co zrobić aktualnie :(


@edit auto to BMW E39 2000 3.0 diesel (chyba polift)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moduł Airbag na 100% do wymiany lub na stół i wgrać nowy wsad, bo wystąpił błąd wewnętrzny. Co do modułu ABS (ASC) potrzebna szerszą diagnostyka ale prawdopodobnie do regeneracji.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Moduł Airbag na 100% do wymiany lub na stół i wgrać nowy wsad, bo wystąpił błąd wewnętrzny. Co do modułu ABS (ASC) potrzebna szerszą diagnostyka ale prawdopodobnie do regeneracji.

 

A miałby ktoś wsad do bmw e39 2000 3.0d?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki tam masz moduł? Najlepiej jak wyślesz swój to się go naprawi.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Jaki tam masz moduł? Najlepiej jak wyślesz swój to się go naprawi.

https://imgur.com/a/1YEsjkn

Powinno widać jaki jest ten od airbagu, a od ABS jedyne co wiem to, że do pompy 001 on jest.

Dzisiaj jeszcze dzwoniłem do Ozorkówka gdzie podobno robią takie rzeczy lecz uslyszalem, że to jest nie do zrobienia bo jest to błąd wewnętrzny w obu przypadkach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Airbag jak najbardziej do zrobienia, błąd wewnętrzny może się pojawić jak masz zwarcie np między przewodami idącymi do ładunku napinacza pasa, lub zbyt niskiego napięcia, jeżeli chodzi o sterownik ABS jak się go nie otworzy to nie wiadomo.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Airbag jak najbardziej do zrobienia, błąd wewnętrzny może się pojawić jak masz zwarcie np między przewodami idącymi do ładunku napinacza pasa, lub zbyt niskiego napięcia, jeżeli chodzi o sterownik ABS jak się go nie otworzy to nie wiadomo.

 

Czy da się w jakiś sposób naprawić owy sterownik airbagu? Bo po numerach wpisałem na bmwstore i pokazuje, że pasuje jedynie do bmw e38 i czy to nie koliduje w jakiś sposób. Myślałem nad kupnem sterownika typowo do e39 patrząc właśnie po numerach na bmwstore bo można tam wpisać ostatnie 7 liczb i pokazuje do jakich modeli pasuje bądź w jakich występowało.


Co widziałem w środku sterownika ABS były wcześniej lekko powyrywane takie małe bardzo giętkie druciki co idą w stronę wtyczki lecz dałem go do regeneracji i błąd nadal jest.


I nadal nie wiem jakby co zrobić z owym błędem wewnętrzny w obu przypadkach, przy sytuacji z airbagiem czytałem, że w środku jest mikroczip i do niego się trzeba wpiąć czymś (lecz nie wiem czym) i go wyczyścić. Natomiast sterownik ABS mnie dziwi bo teoretycznie wszystko działa, kodowalem go pustym plikiem w ncs expercie lecz nadal wywala kontrolka ABS i kontroli trakcji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak do airbaga trzeba się podpiąć programatorem, da się to zrobić, moduł o oznaczeniu 6900727 jak najbardziej był montowany w e39, ze sterownikiem ABS jeżeli wszystko jest politowanie jak należy, to rzeczywiście może być już po sterowniku. Wrzuć zdjęcie z tym błędem.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Tak do airbaga trzeba się podpiąć programatorem, da się to zrobić, moduł o oznaczeniu 6900727 jak najbardziej był montowany w e39, ze sterownikiem ABS jeżeli wszystko jest politowanie jak należy, to rzeczywiście może być już po sterowniku. Wrzuć zdjęcie z tym błędem.

 

W takim razie poszukam może jakiegoś programatora do tego i powinno się zrobić natomiast ABS to chodzi głównie on ten błąd na górze na zdjęciu bo ten na dole zniknął i nie pojawia się aktualnie:

https://imgur.com/EBvnVQm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak chcesz się sam bawić, amatorsko to polecam do tego układu programator UPA-USB v1.3
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Update:

Znalazłem moduł abs u jednego gościa i już jak się widzi to jest nie tykana boscha i wszystkie checki znikły po zwykłym podłączeniu modułu jak i u tego samego kupiłem moduł poduszek więc już jest czyściutko na zegarach :D :8)

Dziękować @szumrak za pomoc i miłego dzionka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz ten uszkodzony sterownik ABS to chętnie do niego zaglądnę, do tego od poduszek również.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Jak masz ten uszkodzony sterownik ABS to chętnie do niego zaglądnę, do tego od poduszek również.

Kurde się przeliczyłem, podłączyłem abs nowy i działa super lecz w poduszkach nadal pali się i nie da się usunąć błędów, inne trochę błędy są, tutaj zdjęcia

https://imgur.com/a/hmSPtRC


Jestem z rejonów Zduńskiej Woli w Łodzkim

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moduł poduszek uszkodzony, błąd wewnętrzny, trzeba nowy wsad wgrać. Czy przez chwilę działał jak należy? Błąd ten może się pojawić jeżeli masz zwarcie w obwodzie, np. zwarcie przewodów od maty, napinacza itp.

Jak chcesz możesz mi te graty wysłać paczkomatem.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
Moduł poduszek uszkodzony, błąd wewnętrzny, trzeba nowy wsad wgrać. Czy przez chwilę działał jak należy? Błąd ten może się pojawić jeżeli masz zwarcie w obwodzie, np. zwarcie przewodów od maty, napinacza itp.

Jak chcesz możesz mi te graty wysłać paczkomatem.

Ciężko powiedzieć czy działało bo podłączyłem i na sekundę zgasło a potem znów się zapaliło. Szkoda, że aż dwa nie działają pomimo, że gość mówił, że bez wypadkowy był

@edit

A w jakich okolicach urzędujesz? Bo co weekend jeżdżę w okolice Płocka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To że bezwypadkowy nie znaczy że nie ma błędu wewnętrznego, to poprostu błąd w programie powstały na wskutek zwarcia lub zbyt niskiego napięcia. Województwo opolskie, więc kawał drogi.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.