Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj robiłem moim samochodzikiem trasę 300km. W jedną stronę było wszystko dobrze. Drogę powrotną pokonałem trochę szybciej. Po zjeździe z autostrady, przy dojeździe do ronda wyrzuciłem bieg. Gdy samochód zszedł z obrotów zapaliło się smarowanie. Zgasiłem samochód i go zapaliłem. Dalej było to samo. Gdy obroty schodziły do około 1000. Zapalało się smarowanie. Zatrzymałem się i sprawdziłem olej , był między min max. Dojechałem do domu bez problemu. Trzymałem auto na obrotach około 2000- 3000. Miało moc, nic nie stukało. Podłączyłem jeszcze wczoraj komputer-żadnych błędów, a kontrolka pali się na wolnych obrotach po dodaniu gazu gaśnie. Czy to czujnik ciśnienia oleju czy silnik do remontu. Mam przy tym czujniku lekki wyciek. Dawno zmieniałem uszczelkę pod podstawą filtra. Samochód ma gaz rok 1998.

Wcześniej nie miałem takich problemów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W pokrywie oleju jest plastikowy trzpień, a na nim dwa małe oringi. Zmieniałeś je kiedykolwiek ?
Opublikowano
Nie zmieniałem. Dziś znów po 30 minutowej jeździe po mieście, zapaliła się gdy bunia zeszła z obrotów. Będę dziś wymieniał czujnik ciśnienia oleju.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To wymień póki silnik się kręci, bo zatrzesz. Wymiary znajdziesz na realoem.com Domyślam się, że w komplecie z wkładem filtra nie ma tych uszczelek. U mnie do M57 też nie dają. Jak miałem E36 M43 to były razem z filtrem. I sprawdź na jakiejś stronie typu "dobierz olej", bo tak jak kolega pisał 10W40 to raczej nie jest to co powinno być zalane.
Opublikowano
Udało się! Winowajcą okazał się czujnik ciśnienia oleju, który był cały zalany olejem. Wygmuchałem olej z wtyczki i zamontowałem nowy czujnik FAE. A mam jeszcze pytanie. Za co odpowiadają te gumki w tym pojemniku filtra?
Opublikowano
Problem dziś znów powrócił, lecz w trochę innej postaci. Teraz gdy jadę wszystko jest ok, ale gdy samochód mi przygaśnie tak do ok. 400-500 obrotów zaświeci się na chwilę kontrolka i zgaśnie. Czy to awaria? Czy poprostu nowy czujnik włącza się przy trochę wyższym ciśnieniu? Dodam, że wcześniej na starym takie coś nie występowało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.