Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Od roku mam BMW GC (G26). Czasem z tylnej części auta dochodzą takie dźwięki jakby metal pukał o metal. Mam wrażanie, że przyczyną jest tylna klapa albo coś w podwoziu. Sam już nie wiem. Bardziej stawiam na klapę bagażnika. Zdejmowałem półki, spryskałem uszczelki silikonem, nawet tablicę rejestracyjną zdjąłem. I nic nie pomaga. Ten dźwięk pojawia jak przejeżdżam po nierównościach w jezdni np. takich uskokach gdy jest łączenie drogi (część jezdni wyżej a część niżej). I teraz nie jest to słyszalne zawsze. Jednakże nie ma tutaj żadnej reguły. Czasem dźwięk pojawia rano a gdy już wracam z pracy to już nic nie słychać i odwrotnie. Nie ma też znaczenia czy auto jest zatankowane czy nie. Oczywiście byłem z tym w serwisie i jak na złość podczas jazdy próbnej nic nie pukało.

Macie może pomysł co to może być? Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

Opublikowano
Najlepiej złóż tylne oparcia, połóż się z tyłu, poproś zeby ktoś pokierował i nasłuchuj w czasie jazdy :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mam to samo…. Walczę od nowości. Pewnie dlatego ze to liftback i brakuje nieco sztywności nadwoziu w stosunku do sedana.

To jest najlepsze ze czasem puka a czAsme nie:)

Ale po jazdach i4 m50 i 440i stwierdzam, ze siedział tam ten sam dzięcioł

Opublikowano
A u mnie nic nie stuka, może tak po prostu pracuje zawieszenie adaptacyjne
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nieeee, ja mam m sport klasyczne, stuki pochodzą od elementów wnętrza. Jak siedzę z tylu to gdzieś okolice prawego tylnego słupka ( tylko prawego!) , ale za Chiny nie mogę dojść skąd dokładnie.
Opublikowano

Klapa opiera sie na takich 2 punktach, chyba tutaj leży problem ze stukaniem,

musi być luz na jednym więc trzeba go trochę odkręcić

 

52855727131_565b6f72f6_b.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To było dokładnie przyczyna. Regulacja stopek,( wykręcenie ich troszkę ) na których opiera się tylna klapa i nasmarowanie metalowego elementu obok ( u mnie był wytarty tam lakier )który w czasie jazdy ociera się klapę pomogła!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,


Gdzie dokładnie znajduje się uchwyt do awaryjnego otwarcia klapy bagażnika w G26. W instrukcji taki uchwyt jest pokazany na stronie 119. Napisano tam, że uchwyt znajduje się w bagażniku. No i nigdzie tego uchwytu nie widzę. Dziękuję za podpowiedzi.

Opublikowano
A czy przypadkiem ten uchwyt awaryjny nie jest wymogiem na USA i Kanadę tylko? Bo instrukcja papierowa uwzględnia wszystkie opcje, nawet te które są na danym rynku niedostępne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.