Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w ubieglym miesiacu musialem wymienic amartyzatory przod w moim F11. Jest to auto z fabrycznym zawieszeniem M-Sport. Wymieniajac amortyzatory zdecydowalem wymienic rowniez sprezyny na Eibach Pro-Kit (Nr zestawu

E10-20-022-04-20). Oczekiwalem efektu wow, tzn. ze przod polozy sie jeszcze o przynajmniej 1,5-2cm nizej. Niestety, mam wrazenie ze po tej wymianie przod samochodu stoi wyzej niz byl przed wymiana. Czy przyczyna moga byc nowe amortyzatory (zamontowano mi Sachsy)??? Od wymiany mija juz miesiac a auto nadal wyglada jak jakis SUV z duzym przeswitem...ok, 5,5cm miedzy opona a nadkolem przy kolach 18 calowych :-) . Co moglo pojsc nie tak? Z gory dzieki za jakies podpowiedzi...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedys pamietam taki przypadek, ze geniusz, mechanik, nie zdjal jakich plastikowych blokad, ktore trzymaly amory w pozycji rozsciagnietej. :)) Auto stalo tak samo wysoko, poki to w cholere nie peklo i sie nie rozsypalo. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.