Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wie ktoś jak powinny obracać się flansze dyfra? Problem polega na stukaniu w tylnej części auta, wymieniłem skrzynie biegów, sprzęgło, poduszki skrzyni, tuleje wózka, wspawałem wzmocnienie mocowania wózka, wymienione półosie, teraz wymieniłem dyfer i dalej to samo. Jak zmienię bieg dochodzi do mocnego strzału, chyba że bardzo powoli puszczę sprzęgło, wtedy to stuknięcie jest mniejsze a nawet czasami da się to wyeliminować. Mam auto na kobyłkach na kanale, auto jest na luzie, kiedy obracam ręką wał a drugą ręka chwycę prawą flanszę dyfra czuć bardzo mały luz, natomiast gdy chwycę lewą flanszę dyfra luz jest dużo większy. Gdy próbuje obrócić samą flansze z prawej strony jest bardzo duży opór natomiast z lewej strony da sie obrócić o kilka cm i dopiero jest opór. Mam tak na dwóch dyfrach. Pytanie czy tak powinno być czy kupiłem drugi dyfer z luzem. :mad2: :mad2: :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolejny zużyty dyferencjał. Ciężko kupić dobry, używany dyfer do E46. Są firmy regenerujące, ale nie wiem jak z jakością takiej regeneracji.
Opublikowano
Kolejny zużyty dyferencjał. Ciężko kupić dobry, używany dyfer do E46. Są firmy regenerujące, ale nie wiem jak z jakością takiej regeneracji.

Czyli na lewej flanszy nie powinno być takiego luzu i powinno być tak samo jak na prawej?

Opublikowano

boczne flansze nie mają z tym nic wspólnego , tylko wałek atakującu.Przerabiałem ten temat weź trzy płaskowniki dwa na flansze nawierć dwa otwory i przykręć do flansz a trzeci na koło od wału , stań nogami na tych od flansz tak jakby samochód stał na kołach a tym od wału ruszaj na boki i wtedy zobaczysz jaki masz luz.W ten sposób udało mi się kupić trochę lepszy od mojego ale z innym przełożeniem.

Co nie którzy przy kupnie nie zgadzali się żebym tak sprawdził także ich olałem i szukałem dalej ,chcieli sprzedać szajs. Na jednym szrocie próbowałem i sami byli ciekawi jak sie sprawdza , a jak zobaczyli jak to wygląda to od razu wycofali aukcje .

Opublikowano
Stuka ci na każdym biegu czy tylko na wstecznym.

 

Najbardziej na 1 2 i wstecznym, czasem na 3 na 4 i 5 bardzo rzadko.


Chyba się poddam, auto 3 tygodnie w garażu stało, wrócę do tematu w lato.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.