Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, Panowie z racji, że moja maglownica już nie domaga - trzeszczy, stuka itp. Szukam opcji naprawy. Z racji , ze bardzo duża ilość zakładów zajmujących się regeneracja maglownicy ma bardzo słabe opinie zainteresowałem się zamiennikami. I teraz pytanie czy sa jakieś zamienniki warte uwagi? Oczywiście to wersja bez active steering
Opublikowano

A co masz za samochód? E60? One też miały silnik 116i?

Jeśli to e60 to nie spotkałem się z maglownica w zamienniku chyba że źle sprawdzam. Przynajmniej z servotronikiem nie widziałem. Do E39 zakładałem zamiennik i była spoko. Chodziła lekko i bezproblemowo tylko nie pamiętam jakiej to firmy było bo sprzedałem ja jakieś 4 lata temu.

Opublikowano
Tak jak pisałem miałem w E39 zamiennik i zdawało to egzamin. 1,5 roku jeździłem z tą przekładnia i sprzedałem auto. Podejrzewam że jeździ nadal.nie pamiętam tylko jakiej to firmy było, ale mało znanej:P
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Spokojnie, każdy użytkownik E60 musi przejść przez maglownicę, zawieszenie, hamulce i skończyć na smarowaniu tulejki w grodzi.😁

Tak poważnie - jeśli przekładnia działa bezpośrednio to stukanie zwykle nie pochodzi z niej, zwykła przekładnia w BMW ze względu na zawór sterujący zawsze wydaje lekkie stuki, podczas jazdy nie powinno ich być słychać.

Zacznij od smarowania tego przejścia przez grodź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.