Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Mam problem z silnikiem n52b25, jest to E61 z 2005r. Ostatnio silnik zaczął klepać, ewidentnie popychacze. Tzn. klepał już od dawna, ale ostatnio wydaje mi się że klepie głośniej. Stwierdziłem że zrobię przy nim rozrząd, bo auto ma nakulane ponad 320tyś i uszczelniacze zaworowe. Niestety naczytałem się o wycierających wałkach w tym silniku i też chciałem to sprawdzić. Jak się okazało po zdjęciu wałek wydechowy jest pięknie przytarty na każdym czopie razem z bieżnią tego wałka. Znalazłem wałek z bieżnią do N52B25 ale ma inne numery niż ten co jest u mnie w aucie. Nigdzie nie mogę znaleźć na czym polega różnica tych wałków, czy krzywki są inaczej umiejscowione czy coś innego. Numer wałka który wyjąłem u siebie 7522358, numer wałka który znalazłem w internecie 7516080. Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć czy to będzie pasowało i czy te numery są zamienne? Siedem ostatnich numerów Vin cn07499

Opublikowano
Chyba po ptokach, gościu to już sprzedał. Na internecie nie ma kompletnie nic. Chyba zostaje mi założenie tego co jest i dorżnąć go do końca..
Opublikowano
Dzieki za info. Już się też dowiadywałem, ale nie ma nic na internecie. Dzwoniłem też do Świątka do bydgoszczy.zaproponowali nowy wałek za 2500 plus ogarnięcie bieżni do nowego wałka za 1000zl. Skusilbym się na to gdyby silnik był zdrowy i nie brał oleju.niestety jak to stwierdzili to jest cały problem tego silnika że bierze olej i spada stan oleju przez co zaciera się wałek który jest z masła. Trzeba by było ogarnąć pierścienie i uszczelniacze żeby to miało ręce i nogi ale to gra nie warta świeczki bo cylindry pewnie też do zrobienia by były itp. ostatecznie silnik wyszedłby koło 15 tys. Co kompletnie mi nie pasuje. Silnik n52 jest niestety niewypałem z duz ilością wad i nie ma gwarancji że po zrobieniu wszystkiego będzie spokój na lata..
Opublikowano
Samochód złożony, ale pojawił się kolejny problem poważniejszy. Niestety chyba w stresie, zmęczeniu, gniewie i nie wiadomo co jeszcze zapomniałem wkręcić świecy w pierwszy cylinder po ustawieniu górnego punktu i założyłem cewkę(nie zwróciłem uwagi że jej tam nie ma) podłączyłem i próbowałem odpalić. Oczywiście cewkę wypchnęło do góry i iskra poszła w silnik. Po tym niestety zaczął sypać błędami wzięte z dupy i nie odpala... Chyba coś się przez to pojarało... :duh: :mad2:
Opublikowano

okazuje się że nie można się połączyć tylko ze sterownikiem silnika. Moduł świateł ma blad 9caa uszkodzone połączenie zacisku 38b, skrzynia biegów brak komunikacji ze sterownikiem silnika , moduł cas ma blad d711 k-can message.

Na liczniku wyświetlają się błędy świateł, tempomatu, skrzyni, poziomowania świateł, podnoszenia auta, kontrola trakcji, pompy paliwa

Opublikowano

Nie mam ista D, mam inpe i texa(ogólny do wszystkiego)

Bezpieczniki w okolicach komputera sprawne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.