Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem BMW E91 2007rok przed lift 320d 163KM po chipie na 200KM rok temu. Generalnie samochód zaczyna się teraz "psuć".

Pierwsza awaria:

Nie pamiętam dokładnie kiedy, bo było to rozłożone w czasie, a mianowicie kierownica drży, bije podczas jazdy. Nie jest do odczuwalne przy prędkościach do około 90 km/h. Im więcej tym bardziej, przy hamowaniu na mniejszych prędkościach odczuwalny jest jakby mocniejszy ABS, takie mocniejsze szarpanie/hamowanie. Oczywiście jadąc 140km/h to ledwo ogarnia się kierownice przy jeździe, a przy hamowaniu to jest wrażenie jakby miała zaraz ci odlecieć. Dopowiem że w w tym czasie wymieniłem kółka (przed wymianą drżało, i po wymianie drży nadal)

Druga awaria:

Zaczęły mi się pojawiać na desce komunikaty o awarii świateł mijania/drogowych/hamowania. Numery CC ID : 89, 128, 134. Po podłączeniu OBD 2 + Bimmertool i odczytaniu błędów pojawiają się takie : A8A8, A8AB, A8B7. Z innych forum czy pomocy wujka google da sie odnaleźć że te światła są uszkodzone. Problem jest taki że wszystko świeci tak jak powinno.

Trzecia awaria:

Wzrost spalania, rok temu spalanie było na poziomie 8 litrów, teraz wynosi ono 11.8. Dokopałem się do tego że być może winowajcą jest niedogrzany silnik, a więc i padnięte termostaty. Sprawdziłem temperature, wynosiła max 65. Oba termostaty wymieniłem, silnik dogrzewa normalnie do 89-91 stopni, a spalanie może spadło o 0.5 l.

Opublikowano

Masz błędy od ABS?


Odnośnie drgań - podnośnik i sprawdzanie wszystkiego po kolei.


Spalanie - felgi się nie grzeją? Zaciski może trzymają.

Opublikowano

Błędów od ABS nie mam żadnych, przez BimmerToola pokazuje mi tylko te błędy lamp o których pisałem, jeden błąd z maty pod siedzeniem u pasażera i jeden błąd z dodatkowej pompy wody (ta funkcja REST).

Felgi się nie grzeją. Auto normalnie się zbiera, ma moc. Przy prędkościach powiedzmy 60km/h nie jest odczuwalne żadne bicie na kierownicy (totalne 0), jedynie przy szybszym hamowaniu z tej prędkości.

Opublikowano

Aktualizacja : Spalanie wróciło do normy po przedmuchaniu i wyczyszczeniu przepływomierza oraz styków na kostce + odłączenie akumulatora na 15 min


Nadal mnie trapią te błędy z lampami : A8AB, A8A8, A8B7. Nie da się skasować bo wracają po każdym uruchomieniu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie masz wsadzonych jakiś ledów może?

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.