Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To wcale nie jest jakiś ewenement, u innych producentów też się zdarza.

U znajomego w e39 pchało tak płyn chłodniczy jednym z czujników.

W g30 w pierwszych przedliftach podobno (tak gdzieś czytałem) problem nie występuje.

Opublikowano
Dla mnie to ściema w celu wykręcenia zasięgów. Nie mówię że problem nie występuje ale autor filmu wyraźnie kilkukrotnie powtarza że problem występuje w każdym klekocie BMW. A więc tak, f11 525 z 2012 roku , kiedy scmoje a aktualnie jeździ mój znajomy , auto ponad 390tys zrobione i problem nie występował. Unie tą chwilę mam g31 a żona f34, w obu autach przebieg ok 120tys km i nie się nie dzieje. Często jestem u lokalnego speca od BMW , nie słyszałem aby to był nagminny problem . Bardzo nie lubię siania paniki a to tak właśnie wygląda
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widziałem pare razy na włąsne oczy, też pare razy o tym słyszałem.

Nie oglądałem filmiku i strzelam że chodzi o czujnik na listwie CR

Opublikowano
A nie wystarczy naciąć tego peszla co idzie od czujnika z dwóch stron, i wlać tam silikonu w tubie Elastosil E43? I wtedy by nie pompowało ropy w przewody ?
Opublikowano
Dla mnie to ściema w celu wykręcenia zasięgów. Nie mówię że problem nie występuje ale autor filmu wyraźnie kilkukrotnie powtarza że problem występuje w każdym klekocie BMW. A więc tak, f11 525 z 2012 roku , kiedy scmoje a aktualnie jeździ mój znajomy , auto ponad 390tys zrobione i problem nie występował. Unie tą chwilę mam g31 a żona f34, w obu autach przebieg ok 120tys km i nie się nie dzieje. Często jestem u lokalnego speca od BMW , nie słyszałem aby to był nagminny problem . Bardzo nie lubię siania paniki a to tak właśnie wygląda

 


Tutaj wypowiadają się że ten problem dotyczy poliftow f10/11, więc pewnie b47 głównie. W g31 już może ogarnęli i jest ok.

Opublikowano
Ropa w takich ilościach, żeby migrowała po kablach i spowodowała zwarcia musi po otwarciu maski mocno śmierdzieć. Ponadto jeśli pod maską jest wszystko naturalnie przykurzone, to widać nawet zapocenia. Przy odrobinie zapobiegliwości usterka jest do wczesnego wychwycenia, więc trochę sztuczny problem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ropa w takich ilościach, żeby migrowała po kablach i spowodowała zwarcia musi po otwarciu maski mocno śmierdzieć. Ponadto jeśli pod maską jest wszystko naturalnie przykurzone, to widać nawet zapocenia. Przy odrobinie zapobiegliwości usterka jest do wczesnego wychwycenia, więc trochę sztuczny problem.

A jednak nie do końca. Bo może i czuć, ale nie widać.

Opublikowano
U mnie w n47 jak zaczęło czuć ropę, czujnik błyszczał od oleju napędowego, a sterownik już był zalany olejem napędowym. Naprawa poszła z Realgarant w ASO.
Opublikowano
U mnie w n47 jak zaczęło czuć ropę, czujnik błyszczał od oleju napędowego, a sterownik już był zalany olejem napędowym. Naprawa poszła z Realgarant w ASO.

 

Jaki przebieg? Czyli dobrze mówili w tym filmie co wkleiłem że f10/11 lci. Pytanie jakich modeli i roczników jeszcze to dotyczy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie w n47 jak zaczęło czuć ropę, czujnik błyszczał od oleju napędowego, a sterownik już był zalany olejem napędowym. Naprawa poszła z Realgarant w ASO.

 

Jaki przebieg? Czyli dobrze mówili w tym filmie co wkleiłem że f10/11 lci. Pytanie jakich modeli i roczników jeszcze to dotyczy.

 

Przecież napisał że N47 - więc może być to polift, ale może byc też przedlift.

  • Lubię to 1
Opublikowano
U mnie w n47 jak zaczęło czuć ropę, czujnik błyszczał od oleju napędowego, a sterownik już był zalany olejem napędowym. Naprawa poszła z Realgarant w ASO.

 

Jaki przebieg? Czyli dobrze mówili w tym filmie co wkleiłem że f10/11 lci. Pytanie jakich modeli i roczników jeszcze to dotyczy.

 

Przecież napisał że N47 - więc może być to polift, ale może byc też przedlift.

 

Przecież w sygnaturze ma 2015 rok więc chyba jasne ze u niego lci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie w n47 jak zaczęło czuć ropę, czujnik błyszczał od oleju napędowego, a sterownik już był zalany olejem napędowym. Naprawa poszła z Realgarant w ASO.

 

Jaki przebieg? Czyli dobrze mówili w tym filmie co wkleiłem że f10/11 lci. Pytanie jakich modeli i roczników jeszcze to dotyczy.

 

Przecież napisał że N47 - więc może być to polift, ale może byc też przedlift.


Przecież w sygnaturze ma 2015 rok więc chyba jasne ze u niego lci?

To wytłumacz mi jak jasne jest że ma N47 i 2015 r?

Chyba że 525d - to do końca szły N47.

Opublikowano

To wytłumacz mi jak jasne jest że ma N47 i 2015 r?

Chyba że 525d - to do końca szły N47.

 

No do końca szły i przecież w sygnaturze wyraźnie pisze 525d... W f10/11 nigdy nie było b47 525d a b47 były tylko 518d i 520d.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To wytłumacz mi jak jasne jest że ma N47 i 2015 r?

Chyba że 525d - to do końca szły N47.

 

No do końca szły i przecież w sygnaturze wyraźnie pisze 525d... W f10/11 nigdy nie było b47 525d a b47 były tylko 518d i 520d.

Tak, tylko widzisz - piszesz w sygnaturze, a informacje o silniku ma nie w sygnaturze, tylko w informacjach pod awatarem - w informacjach profilowych.

Na telefonie nie widac takich rzeczy np. :)

Opublikowano

To wytłumacz mi jak jasne jest że ma N47 i 2015 r?

Chyba że 525d - to do końca szły N47.

 

No do końca szły i przecież w sygnaturze wyraźnie pisze 525d... W f10/11 nigdy nie było b47 525d a b47 były tylko 518d i 520d.

Tak, tylko widzisz - piszesz w sygnaturze, a informacje o silniku ma nie w sygnaturze, tylko w informacjach pod awatarem - w informacjach profilowych.

Na telefonie nie widac takich rzeczy np. :)

 

Aha, bo u mnie wszystko widać a też pisze z telefonu. Spoko, nieważne.

Opublikowano
firmowe f10 525d z 2017 przebieg niecałe 90k, ta sama sytuacja z zalaną elektroniką, ropy nie było czuć, auto przestało jechać, w ASO za naprawę krzyknęli 20k :mad2: udało się naprawić za 3500k w nieautoryzowanym serwisie
Opublikowano

To co, gdzie najłatwiej zajrzeć czy coś się dzieje w G30/31 B47 ? Sterownik jest klejony ?

I tak w ogóle, w ktoś spotkał się z takim problemem w serii G ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To co, gdzie najłatwiej zajrzeć czy coś się dzieje w G30/31 B47 ? Sterownik jest klejony ?

I tak w ogóle, w ktoś spotkał się z takim problemem w serii G ?

Jest klejony a obudowa szczelna, ale to przez piny od przewodów się wlewa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.