Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,od 2 tygodni jestem posiadaczem BMW e91 z 2.0 m47 pod maską zakupiłem ostatnio modul vlink i zakupiłem apke bimmertool i załączam kilka zrzutów ekranu z parametrami pracy silnika i DPF .

I mam pytanie czy na podstawie tych parametrów idzie dokładnie coś wyczytać w jakiej kondycji jest DPF jak i wtryski? Serdecznie z góry dziękuję

Opublikowano

19:29


LTE


Live data


Komunikacja OK


Napięcie akumulatora


14,9v


Temp. chłod.


50°C


Masa powietrza


336mg/stk


Masa powietrza (kg/h)


34kg/h


Doładowanie (bank 1)


997 hPa


Temp. spalin (bank 1)


189°C


Popiół


1,8g


Sadza


17,19


Ciśn. paliwa


347 bar


Temp. pow. otoczenia


Temp. pow. dolot.


7,9-c


11°C

Opublikowano

19:29


LTE


Live data


Komunikacja OK


Napięcie akumulatora


14,9v


Temp. chłod.


50°C


Masa powietrza


336mg/stk


Masa powietrza (kg/h)


34kg/h


Doładowanie (bank 1)


997 hPa


Temp. spalin (bank 1)


189°C


Popiół


1,8g


Sadza


17,19


Ciśn. paliwa


347 bar


Temp. pow. otoczenia


Temp. pow. dolot.


7,9-c


11°C


19:29


LTE


Korekcje wtry...


Komunikacja OK


50


°C


Temp. chłod.


Wtryskiwacz


1-0,51


mg/stk


Wtryskiwacz 2+0,40 mg/stk


Wtryskiwacz 3+0,65 mg/stk


Wtryskiwacz 4-0,49 mg/stk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wtryski z takich danych możesz sprawdzić jedynie czy cylindry pracują równo.

Popiół 1,8g czyli ktoś dopiero co rejestrował wymianę DPFa. Sprawdzić możesz ciśnienie wsteczne. Na wyłączonym silniku powinno być bliskie 0. Potem na obrotach 800, 2000, 3000, 4000.

spacer.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam wszystkich,od 2 tygodni jestem posiadaczem BMW e91 z 2.0 m47 pod maską zakupiłem ostatnio modul vlink i zakupiłem apke bimmertool i załączam kilka zrzutów ekranu z parametrami pracy silnika i DPF .

I mam pytanie czy na podstawie tych parametrów idzie dokładnie coś wyczytać w jakiej kondycji jest DPF jak i wtryski? Serdecznie z góry dziękuję

 

A ja mam inne pytanie. Czy "świerzak" to jakiś gatunek zierzaka? ;)

Opublikowano
Witam wszystkich,od 2 tygodni jestem posiadaczem BMW e91 z 2.0 m47 pod maską zakupiłem ostatnio modul vlink i zakupiłem apke bimmertool i załączam kilka zrzutów ekranu z parametrami pracy silnika i DPF .

I mam pytanie czy na podstawie tych parametrów idzie dokładnie coś wyczytać w jakiej kondycji jest DPF jak i wtryski? Serdecznie z góry dziękuję

 

A ja mam inne pytanie. Czy "świerzak" to jakiś gatunek zierzaka? ;)

A co to zierzak???

Opublikowano
Wtryski z takich danych możesz sprawdzić jedynie czy cylindry pracują równo.

Popiół 1,8g czyli ktoś dopiero co rejestrował wymianę DPFa. Sprawdzić możesz ciśnienie wsteczne. Na wyłączonym silniku powinno być bliskie 0. Potem na obrotach 800, 2000, 3000, 4000.

Czyli co można przez to rozumieć? Ktoś ten DPF wyprał,wymienił czy tak jakby zresetował jego parametry?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Domyślnie przebieg/żywotność DPFa w sterowniku silnika ustawiona jest na 250 000km, przebieg ten skraca się wraz z ilością wypaleń aż w końcu zaczyna pokazywać błąd (ale bez checka) sygnalizujący że należy się tym DPFem zainteresować.

O to czy został poddany jakiemuś serwisowi czy tylko skasowany przebieg powinieneś zapytać poprzedniego właściciela.

spacer.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.