Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie prawej poduszki zawieszenia nastąpił problem z wyświetlającym się błędem podwozie, po dokonaniu kalibracji zawieszenia nadal występuje ten sam problem a ponadto prawa strona jest wyżej od lewej (tak jakby układ nie opuszczał powietrza z prawej strony celem wyrównania). Na chwilę pomogło całkowite spuszczenie powietrza (2 dni) z układu ale nadal powrócił ten problem.


Diagnosta przy kalibracji zawieszenia podawał wysokość tylnego zawieszenia od rantu felgi do błotnika, z tym że z lewej i prawej strony był róże wysokości, czy nie ma być tak że powinien wpisać te same wartości dla wysokości zawieszenia? np 63,5 cm.- wysokość z lewej strony zawieszenia


Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem ?

Opublikowano
Trzeba było to dopisać do wątku o zawieszeniu tylnym, wysoce jest prawdopodobne że jeśli nastąpiło to moment po wymianie problem może być w przewodzie, jest zagięty lub przygnieciony i powietrze niema siły zejść z poduszki...
Opublikowano
Przy sprężarce jest już jeden wspólny, trzeba odkręcać przed blokiem zaworów gdzie są dwa i zobaczyć czy auto schodzi z dwóch stron, bo może być uszkodzony również blok zaworów..może do niego dochodzić sterowanie sknocone itp....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po wymianie prawej poduszki zawieszenia nastąpił problem z wyświetlającym się błędem podwozie, po dokonaniu kalibracji zawieszenia nadal występuje ten sam problem a ponadto prawa strona jest wyżej od lewej (tak jakby układ nie opuszczał powietrza z prawej strony celem wyrównania). Na chwilę pomogło całkowite spuszczenie powietrza (2 dni) z układu ale nadal powrócił ten problem.


Diagnosta przy kalibracji zawieszenia podawał wysokość tylnego zawieszenia od rantu felgi do błotnika, z tym że z lewej i prawej strony był róże wysokości, czy nie ma być tak że powinien wpisać te same wartości dla wysokości zawieszenia? np 63,5 cm.- wysokość z lewej strony zawieszenia


Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z takim problemem ?

 

A poduszke czemu wymieniales? Tak naprawde powinienes wymienic od razu dwie.


Gdy wymienia sie dwie poduszki na raz, nie trzeba robic nawet zadnej kalibracji. Nie wiem jak to jest po wymianie jednej, ale teoretycznie tez powinno byc dobrze, jezeli poduszki sa prawidlowe i sprawne.


Probowaliscie spuszczac i uzupelniac powietrze komputerem diagnostycznym?

Opublikowano
o ile dobrze pamiętam to po kilku (3-5?) napełnieniach komputerem samochód spuszcza sam
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.