Skocz do zawartości

E 90 N47 318d 2011 drgania przy ok 950 obr/min


szasz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam dziwny problem, przy ok 950 obr/min wystepuja drgania / rezonans, który przenosi sie na kierownice , lewarek i karoserie. Wymienione : dwumas, poduszki silnika i skrzyni , rozrząd , wtryski wyjęte i sprawdzone , koło pasowe.. Czy kto przerabiał coś takiego? bo mechanicy już się poddali..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróć do starych oryginałów to zobaczysz, że są lepsze od nowych zamienników.


Ja się długo bujałem z poduszkami, oryginały też nie dają efektu "wow", poczekałbym jakiś czas, może po pewnym okresie lemf zmięknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dwie różne poduszki lewą i prawą tak? Ta z końcówką 800 nie występuje w zamienniku. Lemforder wycofał je z oferty wszystko inne co zamówisz przychodzi chińskie. Czy to Febi czy Corteco w pudełku jest ten sam shit.


20230325-114437.jpg 20230325-114709.jpg 20230325-114532.jpg

 

Dwie różne? Nawet pod vin wyskakują dwie takie same z tym samym numerem OE: 22 11 6 773 742

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym aucie będą dwie takie same a w innym dwie rożne. Ja mam dwie 22116768800 tymczasem tutaj jest jedna z numerem 799 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/22_0139-zawieszenie-silnika/i51062/kL/sN/r2009/m11

 

No ciekawy temat, różnią się w ogóle w porównaniu do moich? Kwestia dystrybucji? Febi to w ogóle jakiś dramat, po założeniu przez jeden dzień było idealnie, potem się obie zerwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym aucie będą dwie takie same a w innym dwie rożne. Ja mam dwie 22116768800 tymczasem tutaj jest jedna z numerem 799 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/22_0139-zawieszenie-silnika/i51062/kL/sN/r2009/m11

Czyli rozumiem ,że muszą być w oryginale dwie różne z końcówką 799 i 800 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym aucie będą dwie takie same a w innym dwie rożne. Ja mam dwie 22116768800 tymczasem tutaj jest jedna z numerem 799 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/22_0139-zawieszenie-silnika/i51062/kL/sN/r2009/m11

Czyli rozumiem ,że muszą być w oryginale dwie różne z końcówką 799 i 800 ?

 

Na bmwstore.pl sprawdz po vin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według VIN na bmwstore.pl mam takie 22 11 6 768 799(lewa) i 22 11 6 768 800(prawa). Z tego co zrozumiałem to problem jest w tym , że te z Lemfo są w sprzedaży tylko w wersji 22 11 6 768 799(lewa), więc mechanik zamawiając z lemfo lewą i prawą tak na prawdę zamówił dwie lewe ?? i tu może być problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, bo ja mam niby jedną i tą samą na obie strony i miałem taki sam problem, miałem zakładane 3 różnych firm i tylko na oryginałach nie miałem drgań przy takich niskich obrotach. Prawda jest taka, że bmw nie lubi zamienników i w tym wypadku też tak chyba jest.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zamówił lewą 799 z Lemfa to powinna być ok. Ale prawej 800 od kilku dobrych miesięcy nie idzie znaleźć więc nie wiem co Ci tam zamontował. Jest dostępna w tym momencie jedna sztuka na Allegro, rano patrzyłem były trzy.


Ja miałem dość szukania i zamówiłem oryginalne BMW z serwisu. Poduszkę skrzyni jedynie wziąłem Lemforder bo podobno to OEM. Jeszcze jej nie wymieniłem ale na samych poduchach silnika różnica jest OGROMNA.


Screenshot-20230330-220220-Photos.jpg Screenshot-20230330-215347-Photos-1.jpg 20230331-185424.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Zakupiłem(wynegocjowałem dobrą cenę) i właśnie odebrałem. Zastanawia mnie tylko , że na poduszkach nie ma żadnych numerów OM , są tylko na pudełku. Chyba zabiorę się za to sam, nie chce potem nie spać w nocy myśląc czy są faktycznie na swoim miejscu :D . Nie robiłem tego nigdy w BMW więc wolę dopytać czy mogę unieść silnik za michę czy jakiś inny punkt podparcia bezpieczniejszy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem zdjęcia oryginalnych poduszek wyzej. Tak samo bez numerów. Ja podnosiłem za miskę tylko u mnie jest z przodu dyfer i miska ma więcej ożebrowania. No i musiałem się namęczyć bo o ile mogłem je wyciągnąć z gniazda w sankach to blokowały się o łapę silnika. Pomógł dopiero dodatkowy drugi podnośnik słupkowy pod łapę żeby delikatnie pochylić silnik w jedną stronę. Znowu lewa dołem nie wychodzi bo trzebaby odkręcić wał napędowy, kabel masowy i osłonę przewodów paliwowych. Wyszarpałem górą obok drążka kierowniczego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.